316 Skrevet Mars 14, 2010 Share Skrevet Mars 14, 2010 Åååh, jeg vil komme på besøk Dette må være fantastisk deilig?! Hva slags jobb har du egentlig? Svar på PM om du vil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OveN Skrevet Mars 14, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 14, 2010 ":1k9twcc6]Det er absolutt INGEN problemer å kjøre med taket nede i 4-5 plussgrader om sola er oppe. Dere har nok bare ikke prøvd det, og vet ikke hva dere går glipp av. Jeg kjører jo cab'n året rundt, om "vintern" kommer temperaturen sjelden ned mot frysepunktet her men jeg har holdt taket på til vi bikka en 15 grader hvertfall. Mulig det er jeg som er pysete, hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OveN Skrevet Mars 14, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 14, 2010 Åååh, jeg vil komme på besøk Dette må være fantastisk deilig?! Hva slags jobb har du egentlig? Svar på PM om du vil! I New Orleans er det party 24/7. Livat by Jeg jobber som service ingeniør innenfor oljeindustrien. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet Mars 17, 2010 Share Skrevet Mars 17, 2010 Kan kjøpe en slik i måneden omtrent da ;D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FrodeM Skrevet Mars 17, 2010 Share Skrevet Mars 17, 2010 Ser på capsen på det ene bildet der at vi jobber i samme firma! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OveN Skrevet Mars 17, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2010 Ser på capsen på det ene bildet der at vi jobber i samme firma! Det er nok ikke umulig nei! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OveN Skrevet Mai 28, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 28, 2010 Tok en liten tur til Florida for en stund siden, tar meg den friheten aa legge ut noen bilder av bimmern min som Bl_nola har tatt. Syns den kler strandlivet godt jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå