Gå til innhold

08 Aplinahvit3,320 diesel M-sport 177hk. Nye Bilder med 20"

Share

Anbefalte innlegg

• Svar 42
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hvilken prisantydning ser du for deg på denne? Du vet i alle fall hva du ikke selger for... :)

Jeg kan være interessert forutsatt at jeg får solgt CLS'en, og at en E91 er romslig nok bak i bagasjerommet til å få plass til en barnevogn uten å måtte skru den i smådeler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken prisantydning ser du for deg på denne? Du vet i alle fall hva du ikke selger for... :)

Jeg kan være interessert forutsatt at jeg får solgt CLS'en, og at en E91 er romslig nok bak i bagasjerommet til å få plass til en barnevogn uten å måtte skru den i smådeler.

Får se litt hvordan bilen er, men ifølge selger er den som ny og da

tenker jeg på å legge meg på 379.000,- ferdig reg. med årsavgift betalt.

Ettersom de to sammenlignbare bilene ligger på 419 (med brunt skinn) og 449,

syns jeg dette virker som en grei pris å legge seg på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meget fin bil Gaasen! :D Riktig utstyrt og greit med krefter!

Ville nok styrt unna chipping, dersom den skal videreselges.

Tror ikke det er så mye å hente på det økonomisk for din del hvertfall.

Trenger ikke tjene på det, hadde vært litt morsomt bare.

Men er nok litt redd for att en del potensielle kjøpere styrer unna,

og har hørt litt både og med tanke på att drivverket kanskje får det litt tøffere

pga av stor økning av dreiemoment.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trenger ikke å skru av noe som helst..

Vi har en ganske stor vogn til lillegutt, og den går inni... Måtte ta bort den trommelen til å dekke over bagasjerommet baki der.. ellers gikk det helt fint..

Å nå som vi ikke bruker stor baggen lengre, kun sportsdelen så er det ingen problem :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

KJempeflott vogn, dette her. Angående chipping, er ikke dette versjonen av 320d der turboen mister levetid drastisk dersom bilen trimmes? Jeg snakker ikke av erfaring, men mener bare å ha hørt eller lest en plass at turboen er litt underdimensjonert i forhold til tuning av motoren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg nettopp kommet hjem fra hamburg med bilen.

Kjørte hamburg-berkåk på en tank (101 mil)

Ble en hurtig tur, dro onsdag morgen og var hjem i dag klokka 15.

og da var d 6 timer venting.

Var også innom sharif å handla piggfrie hakkapelitta R som har vært super på turen opp til Trondheim i dag.

Bilen var ei positiv overraskelse med en del utstyr. keyless to go var den beste, har ikke vært borti dette før. Må si jeg liker att bilen låser seg opp når jeg tar i håndtaket. Så er det egen knapp for att speila skal legge seg inntil siden ved parkering i by og parkeringshus og lignende, samt att speilet på høyre side justerer seg ned mot bakken når jeg setter den i revers. Automatiske start/stopp funksjon var også litt morsom. 2-stegs servo merka jeg også etterhvert att det var. Er lettere å på rattet når en parkerer, så blir den tyngre straks en får litt fart.

Samt blåtann, usb, lyspakka, sportskinnet, el stolene, panoramataket, cruisecontroll og xenonlyktene var ikke akkurat å forakte de heller.

Og syns de er virkelig fine i hvit...

Gleder meg til å putte på hjul å få tatt nye bilder!!

Blir nok å droppe chip så lenge en evt kjøper ønsker det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er diverse carbon "godis" bestilt

Blir vel ett slags carbon tema

Dette bl bestilt i carbon

- Nyrer

- Emblem

- Splittere

- diffuser

Samt toning av framruter er bestilt hos riis bilglass.

Dette skal gjøres torsdag over helga..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er bilen plukka opp og fått seg tona framruter, noe som gjør veldig mye med bilen syns jeg.

Om bilen ikke blir solgt i nærmeste framtid og sommeren rekker og komme blir det nok montering av carbon, høydejust. senk, hjul og muligens baklykter.

Forresten annonse med masse bilder

http://www.finn.no/finn/car/used/object ... Hoved=true

Hadde vært morsomt med noen tilbakemeldiger på prising osv..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...