caaatooo Skrevet Mars 25, 2010 Share Skrevet Mars 25, 2010 Hva ser du for deg i pris med høydejusterbart understell og 20" Schmidt hjulene? Hvilket merke er understellet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gaasen Skrevet Mars 25, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 25, 2010 Hva ser du for deg i pris med høydejusterbart understell og 20" Schmidt hjulene? Hvilket merke er understellet? Er ikke noe kjent merke høydejusterbarsettet, tror det heter redline (noe liknende som fk og supersport), men har tuv papirer og snakka med biltilsynet om godkjenning av hjul og det går om jeg kjøper 235 og 255 bak (står på 225 og 255 nå) så får jeg hjula godkjent faktisk. Bestilte også nye tårnlager foran i dag, så når evt det blir bytta så forblir m-sportdemperne hele så de kan bare klaskes på igjen i ettertid. (Kan evt kjøpe ett annet sett om det er ønskelig og beholde dette selv). Med de nye schmidthjula og just. senk godkjent i vognkort trenger jeg 25.000 ekstra. (da blir det også 4-hjulskontroll) Kosta på toning på riis bilglass i dag med 5 års garanti og ble veldig bra resultat. Samt skal fikse en virkelig god deal på delene jeg har kjøpt i carbon (splittere, emblem, nyrer og diffuser). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flobben Skrevet Mars 26, 2010 Share Skrevet Mars 26, 2010 Ville det ikke vært en fordel å ventet til senk er på før soting av ruter. Tenker sånn i forhold til godkjenning? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gaasen Skrevet Mars 26, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 26, 2010 Ville det ikke vært en fordel å ventet til senk er på før soting av ruter. Tenker sånn i forhold til godkjenning? Tja. Muligens. Har ikke bestemt meg for å senke enda, så får ta d problemet når det kommer. får kjøre ned rutene når den skal på visning.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flobben Skrevet Mars 26, 2010 Share Skrevet Mars 26, 2010 Ville det ikke vært en fordel å ventet til senk er på før soting av ruter. Tenker sånn i forhold til godkjenning? Tja. Muligens. Har ikke bestemt meg for å senke enda, så får ta d problemet når det kommer. får kjøre ned rutene når den skal på visning.. hehe... jeg har en liten stripe i frontruta også jeg så blir litt vanskelig å kjøre ned den Tror nok jeg også lar min være i den høyden den er, selv om alle her inne skriker om å få den ned. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gaasen Skrevet April 2, 2010 Forfatter Share Skrevet April 2, 2010 Da har jeg endelig rota meg rundt å prøvd på sommerhjula. Syns de ble fin på hvit bil. Så måtte jeg selvfølgelig senke den litt på photoshop.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gaasen Skrevet April 2, 2010 Forfatter Share Skrevet April 2, 2010 Så kom splittere, diffuser i carbon som sikkert må moteres snart. Litt spent på passform. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet April 2, 2010 Share Skrevet April 2, 2010 Diffuser fra autofans? Den er det fare for at du sliter med passformen, sett den som er til quad eksos, der var passformen dårlig.. Håper du er heldigere Ser bra ut bilen Men blackline baklykter må du ha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet April 3, 2010 Share Skrevet April 3, 2010 Hvit E91 er så snadder, synd vi har handlet ny bil. Dette hadde vært noe å hatt. Nydelig rett og slett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet April 3, 2010 Share Skrevet April 3, 2010 Nydelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gaasen Skrevet April 8, 2010 Forfatter Share Skrevet April 8, 2010 Da ble bilen solgt.. Lurer på om jeg skal se etter facelift neste gang.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet April 9, 2010 Share Skrevet April 9, 2010 Det syns jeg du skal gjøre. E90 ble mye sintere med facelift Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carlos Skrevet Mai 13, 2010 Share Skrevet Mai 13, 2010 Da ble bilen solgt.. Hvorfor? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå