FTE Skrevet Mars 15, 2010 Skrevet Mars 15, 2010 Er det flere enn meg som får feilmelding når dere skriver en post? Hver gang jeg svarer på en post og trykker "ok" så kommer en feilmelding opp, akkurat som om internett har hoppet ut. "Remote server or file not found" eller noe slikt, står det. Men om jeg trykker meg tilbake og går inn på tråden der jeg postet, så står det jeg har skrevet der...??
SteffenM2 Skrevet Mars 15, 2010 Skrevet Mars 15, 2010 Min blir bare blank. den poster fortsatt, men jeg må gå inn på bimmers på nytt..
wagon Skrevet Mars 15, 2010 Skrevet Mars 15, 2010 Blir blank her også.. iblant.. men blir postet likevel.
Lars89 Skrevet Mars 15, 2010 Skrevet Mars 15, 2010 Min blir også blank. Virker som om dette problemet rammer alle operativsystem og nettlesere (ref en annen tråd) Noen ganger funker det, andre ikke. Litt småirriterende...
FTE Skrevet Mars 15, 2010 Forfatter Skrevet Mars 15, 2010 Hmm...merkelig. Men da var det ikke bare meg da, håper det er noe som kan fikses. Utrolig irriterende i grunn.
Ivanrogov Skrevet Mars 15, 2010 Skrevet Mars 15, 2010 Siden kan ikke vises, får jeg for hvert eneste innlegg jeg skriver
Lapin Kulta Skrevet Mars 15, 2010 Skrevet Mars 15, 2010 Er det flere enn meg som får feilmelding når dere skriver en post? Hver gang jeg svarer på en post og trykker "ok" så kommer en feilmelding opp, akkurat som om internett har hoppet ut. "Remote server or file not found" eller noe slikt, står det. Men om jeg trykker meg tilbake og går inn på tråden der jeg postet, så står det jeg har skrevet der...?? Har akkurat det samme.
Lapin Kulta Skrevet Mars 15, 2010 Skrevet Mars 15, 2010 Er det flere enn meg som får feilmelding når dere skriver en post? Hver gang jeg svarer på en post og trykker "ok" så kommer en feilmelding opp, akkurat som om internett har hoppet ut. "Remote server or file not found" eller noe slikt, står det. Men om jeg trykker meg tilbake og går inn på tråden der jeg postet, så står det jeg har skrevet der...?? +1
SteffenM2 Skrevet Mars 15, 2010 Skrevet Mars 15, 2010 Tror vi har fastslått at de fleste får feilmelding.. Noen som gidder og opplyse Gunnar om dette?
Fredrik 90 Skrevet Mars 15, 2010 Skrevet Mars 15, 2010 Jeg får opp "Webområdet kan ikke vises", og når jeg klikker tilbake så kommer jeg til "Websiden kan ikke åpnes" Klikker jeg enda en gang tilbake så kommer jeg til tråden igjen hvor innlegget er blitt postet
Scampi Skrevet Mars 16, 2010 Skrevet Mars 16, 2010 Tror vi har fastslått at de fleste får feilmelding..Noen som gidder og opplyse Gunnar om dette? Late jævel Steffen...du kan jo gjøre det du ;D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå