Peer Skrevet Mars 23, 2010 Share Skrevet Mars 23, 2010 Anbefales. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Juni 14, 2010 Share Skrevet Juni 14, 2010 Handla uorg radiator av dem i vinter.. Viste seg at lufteskruen i radiatoren var knekt.. Denne plastskruen har andre gjenger enn org lufteskrue har, go figure! Etter en HAUG henvendelser med MASSE lovnader om ny skrue og 2!! org skruer i posten skjer det nada! De har lovd meg gang på gang å ordne dette, men ingenting skjer.. Så... Det pipler litt kjølevæske hele tia, kjempekult. Hvis jeg får skader på motoren som følge av dette vet jeg ihvertfall hvem som har skylda.. Har ved 2 anledninger bedt dem om å skru ut en skrue av en uorg radiator og sende meg siden de ikke fikk tak i enkeltskruer av leverandør.. No such luck.. Skikkelig irriterende dette.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torlie Skrevet Juni 15, 2010 Share Skrevet Juni 15, 2010 Kun en negativ ting å si om Schmiedmann; de svarer nesten aldri på mail. Skal man få kontakt med de må man ringe, noe som forsåvidt er helt ok. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DanielMK Skrevet Juni 15, 2010 Share Skrevet Juni 15, 2010 Negativt om Schmiedmann; Bestilte senkesett 21 april, det var ikkje på lager og skulle ta 10 dager å skaffe. Nå nermer det seg 21 juni, altså snart 3 måneder siden eg bestilte, og eg har enda ikkje fått senkesettet. Fikk mail igår om det er sendt (så da får eg håpe på det ) Ellers er schmiedmann bra. Bestilt der fleire gonger før, ingen problem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bustadmo Skrevet Juni 17, 2010 Share Skrevet Juni 17, 2010 ikke noe negativt å komme med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Juni 17, 2010 Share Skrevet Juni 17, 2010 Ikke noe negativt fra meg heller. Jeg syns de svarer på mail også jeg da, men Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SofaKingFresh Skrevet Juni 17, 2010 Share Skrevet Juni 17, 2010 Handla der flere ganger, men nå bor jeg jo 6km unna bare, så er ikke lange svippen. Har bare positive ting å komme med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Juni 17, 2010 Share Skrevet Juni 17, 2010 Handla der masse jeg og. De er greie å ha med å gjøre helt til ting går galt.. Får prøve å ringe dem i morra, kanskje de er litt mer hjelpsomme da. Blir nok Koed i fremtiden her i gården. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Juni 17, 2010 Share Skrevet Juni 17, 2010 Får håpe alt går på skinner med min bestilling. Bestilt 130 ting der nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
babjorn Skrevet Juni 17, 2010 Share Skrevet Juni 17, 2010 Får håpe alt går på skinner med min bestilling. Bestilt 130 ting der nå 130 Skruer burde ikke være noe problem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hhuseboe Skrevet Oktober 24, 2010 Share Skrevet Oktober 24, 2010 Et spørsmål. La inn en bestilling 6. Oktober på potte til m40, monteringssett, og to rustskadeskjermer. Fikk ordrebekreftelse og at det var 13 dagers ventetid på en av delene. Har send flere eposter om spørsmål om hvordan det ligger Ann med pakken, men har ikke fått svar. ( er dette normalt) Det er gått 13 virkedager på mandag og håper at de blir sendt i løpet av uken, eller hva tror dere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Oktober 24, 2010 Share Skrevet Oktober 24, 2010 Venter enda på den unnskyld språket jævla lufteskruen min derfra.. Etter å ha ringt "nye" schmiedmann og forklart skulle de ordne opp og kontakte meg.. Dette er 3uker siden.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Oktober 25, 2010 Share Skrevet Oktober 25, 2010 Er nye schmiedmann oppe å går? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjekk82 Skrevet Oktober 25, 2010 Share Skrevet Oktober 25, 2010 Offisiell åpning av butikken er 1.des står det på info siden deres på Facebook.. Nettsiden er oppe og går rett rundt hjørnet. Jeg har troa på dette blir meget bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hhuseboe Skrevet Oktober 25, 2010 Share Skrevet Oktober 25, 2010 Et spørsmål. La inn en bestilling 6. Oktober på potte til m40, monteringssett, og to rustskadeskjermer. Fikk ordrebekreftelse og at det var 13 dagers ventetid på en av delene. Har send flere eposter om spørsmål om hvordan det ligger Ann med pakken, men har ikke fått svar. ( er dette normalt) Det er gått 13 virkedager på mandag og håper at de blir sendt i løpet av uken, eller hva tror dere? Fikk svar fra dem nå og de sa at det var monteringssettet som var 1-2 uker ventetid på, og jeg kunne droppe denne og da ble pakken sendt i dag. Supert! Og, de har fortsatt CAPS LOCK syken! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå