Gå til innhold

Noen som har erfaring med Schmiedmann?


roten
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 63
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 4 weeks later...

Kan være jeg bare har vært uheldig nå men har/har hatt en dårlig erfaring med schmiedmann nå.

For ca 4 uker siden bestilte jeg ettermonteringssett for tåkelys til e36 sammen med noen andre varer. Greit nok, 3 dager senere dukker varen opp med DHL. Viser seg at tåkelys ikke var med i pakken, men har likevel fått regning fra DHL på MVA på alle varene. Tar kontakt med schmiedmann, svarer relativt fort på mail, de sier det har skjedd en feil og det skal ordnes opp i.

Ca 1 uke senere får jeg beskjed om at pakken er sendt, 3 dager senere dukker DHL opp med pakken, men Schmiedmann hadde klart å sende feil... Fikk KUN tåkelys, uten noen monteringsdeler Mottok også regning fra DHL på MVA selvom det allerede var laget regning på det i den første forsendelsen.

Tok kontakt igjen med Schmiedmann, de mente at nei, du har sett på feil vare, den du bestilte inneholder ikke ledninger. Jeg sendte tilbake ordrebekreftelsen jeg hadde motatt fra dem, som beviser at jo det var den varen jeg hadde bestilt. 1 Uke senere kommer de fram til at ja ok, vi sender ledningene til deg likevel. 1 uke går, og har ikke fått noe enda, sender en mail og spør hvordan det ligger an. Jo de hadde sendt det med posten som har leveringstid på ca 1 uke. Idag fikk jeg hentelapp fra posten, men med postoppkrav... på noe jeg allerede har betalt for. Har fått kontakt med Schmiedmann igjen og de lover å rette opp i greiene, får vente å se. Lite kjekt at jeg ikke får hentet ut ledningene og begynt å montere dog.

Blir vel koed på meg framover tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan være jeg bare har vært uheldig nå men har/har hatt en dårlig erfaring med schmiedmann nå.

For ca 4 uker siden bestilte jeg ettermonteringssett for tåkelys til e36 sammen med noen andre varer. Greit nok, 3 dager senere dukker varen opp med DHL. Viser seg at tåkelys ikke var med i pakken, men har likevel fått regning fra DHL på MVA på alle varene. Tar kontakt med schmiedmann, svarer relativt fort på mail, de sier det har skjedd en feil og det skal ordnes opp i.

Ca 1 uke senere får jeg beskjed om at pakken er sendt, 3 dager senere dukker DHL opp med pakken, men Schmiedmann hadde klart å sende feil... Fikk KUN tåkelys, uten noen monteringsdeler Mottok også regning fra DHL på MVA selvom det allerede var laget regning på det i den første forsendelsen.

Tok kontakt igjen med Schmiedmann, de mente at nei, du har sett på feil vare, den du bestilte inneholder ikke ledninger. Jeg sendte tilbake ordrebekreftelsen jeg hadde motatt fra dem, som beviser at jo det var den varen jeg hadde bestilt. 1 Uke senere kommer de fram til at ja ok, vi sender ledningene til deg likevel. 1 uke går, og har ikke fått noe enda, sender en mail og spør hvordan det ligger an. Jo de hadde sendt det med posten som har leveringstid på ca 1 uke. Idag fikk jeg hentelapp fra posten, men med postoppkrav... på noe jeg allerede har betalt for. Har fått kontakt med Schmiedmann igjen og de lover å rette opp i greiene, får vente å se. Lite kjekt at jeg ikke får hentet ut ledningene og begynt å montere dog.

Blir vel koed på meg framover tror jeg.

Regner med det er den danske avdelingen du mener?

Ellers er det verdt å merke seg dette innlegget:

Da foreslår jeg at du ber ham gjøre det samme som Maverick gjorde.

Scan inn faktura fra DHL og send til meg på henrik@schmiedmann.no

Jeg har hatt en lengre samtale med ledelsen i Schmiedmann om dette nå og de tar det MEGET alvorlig. De forbereder nå et saftig brev til DHL der de ber de om å rydde opp og betale tilbake til alle de kundene som har blitt utsatt for dette de siste månedene.

Det er jo veldig trist for oss som har satt igang med Schmiedmann Norge - dette opplegget gjør til at mange får et negativt inntrykk av Schmiedmann...

Jeg håper virkelig at DHL tar denne saken enda mer alvorlig enn det vi gjør...

i denne tråden:

viewtopic.php?f=1&t=161933

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venter enda på den "#/R%=)/ lufteskruen de har lovd meg i snart 1.5år.

Pga en skarve plastskrue har de tapt en hel haug kr i fortjeneste fra både meg og bekjente/familie av meg som har blitt rådet til å velge Koed av undertegnede.. De har lovd å ordne opp ved sikkert 10 forskjellige anledninger nå :applause::roll:

Kjøpte jo uorg raddis hos dem, denne kom med knekt plastskrue.. Greit nok, hadde flere til overs MEN org skruer har andre gjenger enn i uorg raddisen jeg handla hos Schmiedmann. Klarer dem ikke å levere deler til delene de selger bør dem jaggumeg ikke selge de heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regner med det er den danske avdelingen du mener?

Ellers er det verdt å merke seg dette innlegget:

i denne tråden:

http://www.bimmers.no/forum/viewtopic.php?f=1&t=161933

Danske avdelingen ja, og dette har ikke noe med akkurat det tema det importfortolling, det er allerede klarert med DHL, dette er mva 2 ganger for samme varen, som jeg venter på svar på nå.. Skulle vel egentlig ikke betalt for den første gang, men tenkte ikke på det da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En av eierne er jo også president i BMWCCN :wink:

Utrolig ryddig fyr. Handla litt deler av han privatog makan til ryddig oppfølging har jeg aldri fått :wink:

Blir nok å handle endel på Schmiedmann da de har mye gromt og gode priser :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...