BMWPower Skrevet Mars 17, 2010 Skrevet Mars 17, 2010 Hvem er forhandlere av WORK felger i Norge? Evnt. hvor kan jeg bestille fra? http://www.work-wheels.ch/we-wo/index.php
-Roger- Skrevet Mars 17, 2010 Skrevet Mars 17, 2010 Da vil det si det samme som at alle dekkforhandlere i hele landet er leverandører av WORK felger. Jeg fant noen felger jeg likte hos bilprodukter.no men leste på siden deres at de kun selger til bedrifter og at privatpersoner måtte kontakte de for å høre om nærmeste leverandør. Spurte da også om prisene på siden deres var til bedrifter eller ut til kunde. Her er svaret jeg fikk Hei! Prisene i katalogen er utsalgspriser. Alle dekkforhandlere fører våre produkter.
BMWPower Skrevet Mars 17, 2010 Forfatter Skrevet Mars 17, 2010 Takk for tipset. Står ikke noen om det på siden deres, men har sendt en mail
wicky124 Skrevet Mars 17, 2010 Skrevet Mars 17, 2010 hvor mye koster work rezak 2 pr stk? noen nettsider med ca priser?
BMWPower Skrevet Mars 17, 2010 Forfatter Skrevet Mars 17, 2010 http://www.bilprodukter.no Bilprodukter forhandler ikke WORK Fikk svar på mail.
BMWPower Skrevet Mars 18, 2010 Forfatter Skrevet Mars 18, 2010 Mail til dem er sendt Lurer også litt på superstar eller trafficstar felger, hmm..
flobben Skrevet Mars 18, 2010 Skrevet Mars 18, 2010 Mail til dem er sendt Lurer også litt på superstar eller trafficstar felger, hmm.. vet han her førte superstar før, klarer sikkert fortsatt å skaffe det. Øivind dekk og bil Veldig god erfaring med Øivind, veldig dyktig og service instillt.
BMWPower Skrevet Mars 18, 2010 Forfatter Skrevet Mars 18, 2010 Superstar har jeg fått tilbud på via bilprodukter.no. Men leveringstid på 6 uker, hmm.. Da er jo sesongen igang
S.Hafsmo Skrevet Mars 19, 2010 Skrevet Mars 19, 2010 de gjør ihvertfall susen om du har dype hjulbuer. Beklager at jeg spammer tråden din Mr. Power.
Marius_e30 Skrevet Mars 19, 2010 Skrevet Mars 19, 2010 wokas forhandlet work før, mulig de gjør det ennå/vet hvem som gjør det for tiden
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå