Gå til innhold

Billig lakkerer?

FCBayern
 Share

Anbefalte innlegg

Har planer om å kjøpe M frontfanger til min E39 og lurer på om noen her på forumet tar på seg oppdrag evnt har gode erfaringer med noen lakkerer i Oslo og omegn?

Blir litt for stort til å sjøl finne fram sprayboksen på en måte.

Har litt rust på baksiden under høyre kanal også. Samt litt på undersiden av koffertlokk (bare standard greier, mest bobler) Kanalen er verst, men lakkfinishen på undersiden av kanalen er ikke så viktig. Bare det blir sandblåst og ruster forsvinner for godt så er jeg fornøyd!

Noen som har en M fanger liggende? Rop ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg trenger billig lakkerer i trondheim. frontfanger pluss litt fiks av overflate rust i hjulbuer bak (flekking og klarlakk på baksjerm). betaler gjerne 5-6 k for en slik jobb. ta kontakt på 959 26 332

Lenke til kommentar
Del på andre sider

x5

trenger å lakkere hele høyre side bak.

så hvis vi er 5stk som skal bruke samme lakkerer kan vi jo prøve å skaffe oss bra rabatter.

jeg vet om en kar på lørenskog, skal ta kontakt med han snart, jeg har hørt han skal være veldig bra, skal jeg snakke for oss alle 5?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er med på den ///M. Burde jo kunne få en bra pris om vi er så mange som kommer sammen og bruker de.

Har ikke kjøpt fangeren enda men regner med jeg skaffer den like over påske.

Sjekket med et firma på Økern tidligere i uka og de skulle ha 2500,- for å lakke frontfangeren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

x5

trenger å lakkere hele høyre side bak.

så hvis vi er 5stk som skal bruke samme lakkerer kan vi jo prøve å skaffe oss bra rabatter.

jeg vet om en kar på lørenskog, skal ta kontakt med han snart, jeg har hørt han skal være veldig bra, skal jeg snakke for oss alle 5?

Er med jeg, men jeg tenkte på hellakkering :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal ikke hellakkere jeg, men vi kan skrive en liste over hvem som skal ha noe gjort og hva det er, så kan jeg printe ut den og vise til lakkeren jeg vet om og få et pristilbud på det.

Hvis noen har noen andre lakkerere dem vet om så kan vi heller dra dit.

Men det blir vel sannsynligvis etter påske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal ikke hellakkere jeg, men vi kan skrive en liste over hvem som skal ha noe gjort og hva det er, så kan jeg printe ut den og vise til lakkeren jeg vet om og få et pristilbud på det.

Hvis noen har noen andre lakkerere dem vet om så kan vi heller dra dit.

Men det blir vel sannsynligvis etter påske.

Det er ikke dumt, bedre å ha alt på liste enn å komme tomhent. Du for sett meg på for hellakkering. Hvis prisen er god så er jeg med :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville gjerne ha vært med på en slik liste og har derfor følgende jeg skulle ha gjort.

Lakkert panser, forskjerm, dører, bakluke på bilen, rettet ut noen parkeringsbulker og fjerne rust på panser.

Alternativt montere og lakkere M-fangere foran/bak, men alt ettersom. Pris på begge deler gjerne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...