FCBayern Skrevet Mars 18, 2010 Share Skrevet Mars 18, 2010 Har planer om å kjøpe M frontfanger til min E39 og lurer på om noen her på forumet tar på seg oppdrag evnt har gode erfaringer med noen lakkerer i Oslo og omegn? Blir litt for stort til å sjøl finne fram sprayboksen på en måte. Har litt rust på baksiden under høyre kanal også. Samt litt på undersiden av koffertlokk (bare standard greier, mest bobler) Kanalen er verst, men lakkfinishen på undersiden av kanalen er ikke så viktig. Bare det blir sandblåst og ruster forsvinner for godt så er jeg fornøyd! Noen som har en M fanger liggende? Rop ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rt007 Skrevet Mars 18, 2010 Share Skrevet Mars 18, 2010 Henger meg på her. Er også på utkikk etter lakkerer til en god pris. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Just-turbodiesel Skrevet Mars 18, 2010 Share Skrevet Mars 18, 2010 x3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FCBayern Skrevet Mars 19, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2010 Bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alex88 Skrevet Mars 19, 2010 Share Skrevet Mars 19, 2010 x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Mars 19, 2010 Share Skrevet Mars 19, 2010 jeg trenger billig lakkerer i trondheim. frontfanger pluss litt fiks av overflate rust i hjulbuer bak (flekking og klarlakk på baksjerm). betaler gjerne 5-6 k for en slik jobb. ta kontakt på 959 26 332 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet Mars 20, 2010 Share Skrevet Mars 20, 2010 x5 trenger å lakkere hele høyre side bak. så hvis vi er 5stk som skal bruke samme lakkerer kan vi jo prøve å skaffe oss bra rabatter. jeg vet om en kar på lørenskog, skal ta kontakt med han snart, jeg har hørt han skal være veldig bra, skal jeg snakke for oss alle 5? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rt007 Skrevet Mars 20, 2010 Share Skrevet Mars 20, 2010 Jeg er med på den ///M. Burde jo kunne få en bra pris om vi er så mange som kommer sammen og bruker de. Har ikke kjøpt fangeren enda men regner med jeg skaffer den like over påske. Sjekket med et firma på Økern tidligere i uka og de skulle ha 2500,- for å lakke frontfangeren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alex88 Skrevet Mars 20, 2010 Share Skrevet Mars 20, 2010 x5 trenger å lakkere hele høyre side bak. så hvis vi er 5stk som skal bruke samme lakkerer kan vi jo prøve å skaffe oss bra rabatter. jeg vet om en kar på lørenskog, skal ta kontakt med han snart, jeg har hørt han skal være veldig bra, skal jeg snakke for oss alle 5? Er med jeg, men jeg tenkte på hellakkering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet Mars 20, 2010 Share Skrevet Mars 20, 2010 Skal ikke hellakkere jeg, men vi kan skrive en liste over hvem som skal ha noe gjort og hva det er, så kan jeg printe ut den og vise til lakkeren jeg vet om og få et pristilbud på det. Hvis noen har noen andre lakkerere dem vet om så kan vi heller dra dit. Men det blir vel sannsynligvis etter påske. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alex88 Skrevet Mars 20, 2010 Share Skrevet Mars 20, 2010 Skal ikke hellakkere jeg, men vi kan skrive en liste over hvem som skal ha noe gjort og hva det er, så kan jeg printe ut den og vise til lakkeren jeg vet om og få et pristilbud på det.Hvis noen har noen andre lakkerere dem vet om så kan vi heller dra dit. Men det blir vel sannsynligvis etter påske. Det er ikke dumt, bedre å ha alt på liste enn å komme tomhent. Du for sett meg på for hellakkering. Hvis prisen er god så er jeg med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rt007 Skrevet Mars 20, 2010 Share Skrevet Mars 20, 2010 Og meg med lakkering av frontfanger, kjøpt ny Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet Mars 20, 2010 Share Skrevet Mars 20, 2010 Så bra Da kan alle som skal ha noe gjort pøse på her. Jeg skriver en liste den 6april etter påske og kontakter lakkerer og kommer tilbake da med priser på dette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alex88 Skrevet Mars 20, 2010 Share Skrevet Mars 20, 2010 Hva het karen/firmaet på lørenskog du skulle stikke innom? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Mars 20, 2010 Share Skrevet Mars 20, 2010 Jeg ville gjerne ha vært med på en slik liste og har derfor følgende jeg skulle ha gjort. Lakkert panser, forskjerm, dører, bakluke på bilen, rettet ut noen parkeringsbulker og fjerne rust på panser. Alternativt montere og lakkere M-fangere foran/bak, men alt ettersom. Pris på begge deler gjerne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå