noekult Skrevet Mars 20, 2010 Skrevet Mars 20, 2010 Jo forresten. Hørte fra dude i kassa hos Sharif at japanske dekk (selv de billige) sitter bra på vått føre, fordi de er laget for hjemmemarkedet som ofte har høyere fuktighet på bakken enn Euro-veier. Kanskje man skal prøve japsedekk hvis man vil ha bra grep med billig dekk på vått føre...?
S.Arnesen Skrevet Mars 20, 2010 Skrevet Mars 20, 2010 Hvordan er Dekkonline i forhold til Sharif? Endel billigere i 90% av tilfellene... Såpass! Jeg pleier å bruke Dekkvarehuset på Storo, de guttene gir god og personlig service... Og hver gang jeg har blitt med kompiser til Sharif, har prisene aldri vært "dritbra" slik alle alltid har sagt Ofte god pris på veldig ukjente merker men... Er det som er, at sharif ordner veldig lave priser, men det er som regel på dekk som dekkonline har veldig lave priser også. Federal dekkene jeg kjøpte på dekkonline var ca 400-500kr dyrere pr dekk hos sharif...
Lars89 Skrevet Mars 20, 2010 Skrevet Mars 20, 2010 En ting å tenke på er at det ikke er gratis å legge på dekka. Ser man får det nedi 500 via dekkonline, men det er gjerne inkludert ved kjøp hos forhandler(innbakt i prisen). Er heller ikke alle som vil legge om nett-dekk. Kan fort bli dyrt å være gjerrig
ropa Skrevet Mars 22, 2010 Forfatter Skrevet Mars 22, 2010 Billige dekk har vel hardere gummi og holder kanskje lengere? men da går det utover veigrep,både på vått og tørt føre? Hadde noen simex 215/45-17 før på min gammle 318is. Kjørte 3 sesong med de, rundt rundt 10-12k per sesong, og når jeg solgte de kunne de brukes iallefall i 1 sesong til,men skiftet bakdekka fram og omvendt hver andre sesong da. Betalte vel nesten 1k per dekk men dette var en god stund tilbake å. Vil helst ha dekk som holder 2-3sesonger da og ligger greit på asfalten
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå