Henrik... Skrevet April 30, 2013 Share Skrevet April 30, 2013 Nesten garantert catback fra DTM bråka insane mye denne her. er nok lite potter under bilen tipper jeg. ikke bare catback Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
advannor Skrevet April 30, 2013 Forfatter Share Skrevet April 30, 2013 Hehe, caten er tatt vekk, bare åpent gjennom, og derfra er det 2.5" bak til dtm potta, den er bare en universal jeg hadde liggende det bråker men det liker man Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik... Skrevet April 30, 2013 Share Skrevet April 30, 2013 Hehe, caten er tatt vekk, bare åpent gjennom, og derfra er det 2.5" bak til dtm potta, den er bare en universal jeg hadde liggende det bråker men det liker man tenkte meg det! Men digger det jeg. lå bak deg ut fra texburger/bensinstasjon. Men du klødde ikke like mye i høyrefoten trur jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet April 30, 2013 Share Skrevet April 30, 2013 Pen bil! Likte stuket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
advannor Skrevet April 30, 2013 Forfatter Share Skrevet April 30, 2013 Hehe, caten er tatt vekk, bare åpent gjennom, og derfra er det 2.5" bak til dtm potta, den er bare en universal jeg hadde liggende det bråker men det liker man tenkte meg det! Men digger det jeg. lå bak deg ut fra texburger/bensinstasjon. Men du klødde ikke like mye i høyrefoten trur jeg Nei, har mista lappen før å det er ikke gøy skjønte vel at det ikke var vits å henge seg på deg heller så Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
advannor Skrevet April 30, 2013 Forfatter Share Skrevet April 30, 2013 Pen bil! Likte stuket Takker så mye for det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
advannor Skrevet April 30, 2013 Forfatter Share Skrevet April 30, 2013 Prøvde meg som fotograf , Skjønner ikke en dritt av kamera, men blir bilder hvertfall da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet April 30, 2013 Share Skrevet April 30, 2013 Titta litt på bilen din på ingjerstrand nå var meg som gikk med lommelykt om du så meg ser veldig bra ut tøft med knall rød e36! Sent from my toaster using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet April 30, 2013 Share Skrevet April 30, 2013 Skulle gjerne fotografert denne om du tok turen til Lillehammer eller Hamar Nydelig bil! Selvom det blir "feil" ordvalg på en så tøff bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
advannor Skrevet Mai 1, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 1, 2013 Titta litt på bilen din på ingjerstrand nå var meg som gikk med lommelykt om du så meg ser veldig bra ut tøft med knall rød e36! Sent from my toaster using Tapatalk 2 Ahaa, ja så deg da gitt, skulle kommet bort å slått av en prat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Mai 1, 2013 Share Skrevet Mai 1, 2013 Ja, får ta det på lørdag istedet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
advannor Skrevet Mai 1, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 1, 2013 Skulle gjerne fotografert denne om du tok turen til Lillehammer eller Hamar Nydelig bil! Selvom det blir "feil" ordvalg på en så tøff bil. Takk for det Er vel ikke umulig å få til det en gang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
advannor Skrevet Mai 12, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 12, 2013 Har gjort litt på bilen i det siste, tatt av en del stickers rundt om , juster fanger samt skjerm men er ikke helt fornøyd med åssen hjula sitter, driver å justerer heletiden. nå har jeg 8mm spacer bak og 13mm forran. synes den fortsatt må mere ut og ned både forran å bak, også få litt camber forran, må være perfekt på Nordic stance treffet 15juni Tok så klart skjermen min, uorginal møkk ny er bestilt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik... Skrevet Mai 12, 2013 Share Skrevet Mai 12, 2013 Spør du meg så er det space'a nok foran, og fy steike å lav den er blitt å! Men siden jeg er på coilover-jakt om dagen. Åssen er du fornøyd med Supersport black evolution? Er dem stive nok til at det ikke subber? Har du fjerna hjelpefjærer for å få den så lav? har du mer å gå på? Har du problem med at dem lager klungelyder pga fjærene flytter seg ut av senter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
advannor Skrevet Mai 13, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 13, 2013 Spør du meg så er det space'a nok foran, og fy steike å lav den er blitt å! Men siden jeg er på coilover-jakt om dagen. Åssen er du fornøyd med Supersport black evolution? Er dem stive nok til at det ikke subber? Har du fjerna hjelpefjærer for å få den så lav? har du mer å gå på?Har du problem med at dem lager klungelyder pga fjærene flytter seg ut av senter? Den er ikke så lav fra fangeren og ned, var litt rar asfalt der xD Jeg er meget fornøyd, det subber ikke her. hadde med 3 stk i bilen(med ACS hjula) da subba det en gang, det var i en sving med litt fart og en heftig dump så må være lov eneste subbing her er under bilen forran er det jo justering så der er det også konge. Så får å si det sånn så har jeg null problem med subbing(hjulbuer) , og jeg har ikke hatt noe andre problemer med det, sliter hverken med å justere opp eller ned, det er jo 2år gammel, kjørt 1 vinter så det holder seg godt til å være rimelig i pris Fra min side er det hvert alle pengene Gønn på Den er skrudd i bånn forran, har ikke tatt av hjelpefjøra. Bak har jeg tatt av justeringskruen. Er det bak du tenkter på klungelyd? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå