brevik Skrevet Juni 21, 2013 Share Skrevet Juni 21, 2013 gratulerer med pris og fet bil, artig lesing! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Juni 23, 2013 Share Skrevet Juni 23, 2013 Kikka på den under e30meet i helga. Jeg kan forstå hvorfor du fikk pris for beste fitment. Helt rått! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
advannor Skrevet Juni 24, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 24, 2013 Sinnsykt grom den at blitt!!!! Å helt klart velfortjent pris!!! Å med tanke på at dette er din første bil er det ennå mer gromt!!! Neeesten like lav som fanqua sin å... Utrolig kult kult å få den så perfekt uten "juks" haha juks? er sykt gira på bags selv, hadde vert litt mere praktisk og spart en del KM med tanke på omkjøring siden man ikke kommer på ferger etc Digger hjulene dine Advannor! sitter som støpt! Kult med bags, meeen her skal det være evig static Hadde hvert veldig slitsomt hvis dette var bruksbil men det er det heldighvis ikke, så da kan man ta den helt ut er jo forferdelig å kjøre med så mye camber også xD Nå skal bilen eu godkjennes og settes bort mens jeg er en tur i syden Digger å lese hva folk skriver, morro at folk liker det man gjør Slenger ut ett bilde som ble tatt på SATB , mye flinke fotografer på treffene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik... Skrevet Juli 2, 2013 Share Skrevet Juli 2, 2013 Har du fjerna hjelpefjæra foran? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
advannor Skrevet Juli 8, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 8, 2013 Ja, den er borte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik... Skrevet Juli 8, 2013 Share Skrevet Juli 8, 2013 har du bilde av hvor lav du fikk den MED hjelpefjær foran? usikker på om jeg skal ta av på min. Gjerne så fort du leser det her, takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
advannor Skrevet Juli 8, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 8, 2013 På side 19 står den i bånn med hjelpefjær Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik... Skrevet Juli 9, 2013 Share Skrevet Juli 9, 2013 Takk for svar snart ferdig med å montere mine Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
advannor Skrevet Juli 10, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 10, 2013 Fett skal du på gatebil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik... Skrevet Juli 10, 2013 Share Skrevet Juli 10, 2013 Fett skal du på gatebil? Ja, hadde planer om hele helga, men ser ut som det bare blir lørdag, minst! skal du å? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
advannor Skrevet Juli 10, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 10, 2013 Ja, er i kypros nå så blir kun lørdag må skru litt på fredag da bilen er til eu godkjenning , får håpe det går bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik... Skrevet Juli 10, 2013 Share Skrevet Juli 10, 2013 får gi en lyd fra deg om du ser bilen min da vettu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OlavRydland Skrevet Juli 10, 2013 Share Skrevet Juli 10, 2013 Nyderlig bil! Inspirasjon så det holder her! Kjøpte meg noe jeg tror jeg blir ganske glad i slipper å slite med å få jekken under [ Bilde ] [ Bilde ] Hvor, hvor???? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
advannor Skrevet Juli 23, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 23, 2013 Nyderlig bil!Inspirasjon så det holder her! Kjøpte meg noe jeg tror jeg blir ganske glad i slipper å slite med å få jekken under [ Bilde ] [ Bilde ] Hvor, hvor???? http://www.ecstuning.com/News/E31_E36_E ... /ES259909/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
advannor Skrevet Juli 25, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 25, 2013 Får slenge ut noen bilder da Hadde bilen på eu kontroll, fikk feil på lekk fra manifolden, 2 knekte skruer hvert stille med treff , men Var en tur på gatebil S. Gunstad reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå