advannor Skrevet April 12, 2012 Forfatter Share Skrevet April 12, 2012 Litt info lagt til i første post Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
advannor Skrevet Mai 18, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 18, 2012 Ting skjer for engangskyld All rust er tatt , må bare få den tilbake så jeg kan pusse, også rett til lakkering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
advannor Skrevet Mai 29, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 29, 2012 Kommer med en update her,bilen er ferdig pussa ned og all rust tatt, bare litt nøye pusse arbe igjenn så er den 100% Venter på lakkereren skal komme innom å ta en titt, så håper det skjer noe til helgen Før den ble pusset ned hadde jeg noe problemer med diff/mellom akselen, fant ut at den fremere bolten som holder diggen er knekt, og så klart sitter resten igjenn i gjengene, artig -.- var heldig hvis ikke noe skade noen andre steder, SÅ langt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ronnyskretting Skrevet Mai 29, 2012 Share Skrevet Mai 29, 2012 Ser jævlig bra ut. Har troen på denne. Lykke til med pen bil:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders92 Skrevet Mai 29, 2012 Share Skrevet Mai 29, 2012 Detta her blir bra! Blir det samme farge eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
advannor Skrevet Mai 29, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 29, 2012 Detta her blir bra! Blir det samme farge eller? Japp, Briliantrot rød med svart tak svarte speil,lister, sota hoved lamper osv, litt rød sort stil da Akk sånn jeg lagde den PS skissa for en stund tilbake(bare svarte speil) : Etter lakk så blir det å godkjenne motoren, da er jeg vel ferdig med de største jobbene håper jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
advannor Skrevet August 7, 2012 Forfatter Share Skrevet August 7, 2012 Da var den lakket, slenger opp noen rasker bilder. Lakkert i Briliantrot rød med svart blankt tak, er litt små justeringer her å der + venter m3 lister Kommer flere bilder å mer info Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flonoen Skrevet August 7, 2012 Share Skrevet August 7, 2012 Nydelig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kimmey Skrevet August 7, 2012 Share Skrevet August 7, 2012 Utrolig stilig advannor! vurderer du faceliftgrill i shadowline også eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
advannor Skrevet August 7, 2012 Forfatter Share Skrevet August 7, 2012 Takker nei skal ha den slik men kanskje en gang i fremtiden ;P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet August 8, 2012 Share Skrevet August 8, 2012 Fankern da, akkurat sånn jeg skal gjøre med sedanen Hatt slike planer i et halvt år nå Ble skikkelig stilig det der! bare få på gul lyktefilm på inner reflektorene, og legg på sotfilm på hovedlys og spredere så blir dette her helt knall! Artig vri med dørhåndtakene i rødt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ronnyskretting Skrevet August 8, 2012 Share Skrevet August 8, 2012 Nydelig eksemplar av en e36 coupe. Gøy å se noe som ikke er standard. Ta godt vare på den og kjør pent. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elliott Skrevet August 8, 2012 Share Skrevet August 8, 2012 Du skulle hatt røde speil, ser mer cleant ut da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet August 8, 2012 Share Skrevet August 8, 2012 Råå bil.. Digger de felgene. Er det orginale BBS felger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet August 8, 2012 Share Skrevet August 8, 2012 Dette så jo lekkert ut! mye bedre enn sist jeg så den, med svart fanger og litt sånn shabby Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå