Gå til innhold

Samler skaffet seg to helt nye E30 M3

///NJD
 Share

Anbefalte innlegg

kondolerer, kunne investert penga i en/to ekte BMW i stedet, han har glemt de to siste sylindrene som skal være i en BMW

man trenger absolutt ikke 6er i bmw! bmw har laget mye morro med 1-4-6-8-10 og 12 sylindre! alt til sitt bruk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han kjøpte de to Sport Evoene, en RS200 og en Mercedes 190e 2.5 16v fra samme fyren samtidig! Alle fire bilene er "nye" og ikke brukt.

trekker det jeg sa, trudde dette var helt vanlige m3 kjedelig30, men hvis det er to sport evoer så skiller de seg ut, da er det plutselig tøft, de to andre bilene er også tøffe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en rimelig grei samling av Cosworther og div andre 80-tallsikoner med latterlig lav km fra før også han der. Utrolig heldig mann!

Dog litt synd at biler som er skapt for hardkjøring/banekjøring blir brukt så forsiktig og står så mye i garasjen. Det var ikke sånn de var tiltenkt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han kjøpte de to Sport Evoene, en RS200 og en Mercedes 190e 2.5 16v fra samme fyren samtidig! Alle fire bilene er "nye" og ikke brukt.

trekker det jeg sa, trudde dette var helt vanlige m3 kjedelig30, men hvis det er to sport evoer så skiller de seg ut, da er det plutselig tøft, de to andre bilene er også tøffe

Fortsatt 4 cyl i de, så du blir nok hatet :P hehehehe

Forresten, du har vel kjørt en M3 kjedeligE30 da siden du snakker så breit om de....!??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsatt 4 cyl i de, så du blir nok hatet :P hehehehe

Forresten, du har vel kjørt en M3 kjedeligE30 da siden du snakker så breit om de....!??

selvsagt, makan til titusen kr-bil har jeg ikke vært borti, skranglete, ukomfortabel, for lite power til å ha m-merket, trist utseende, eneste postivite var at den virka lett i svinger og man satt lavt i den, 230 ble den solgt for den jeg kjørte, er jo til å le av :lol: heller kjøpt meg m5 e39 til omtrent samme prisen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en rimelig grei samling av Cosworther og div andre 80-tallsikoner med latterlig lav km fra før også han der. Utrolig heldig mann!

Dog litt synd at biler som er skapt for hardkjøring/banekjøring blir brukt så forsiktig og står så mye i garasjen. Det var ikke sånn de var tiltenkt.

Hvorfor det? Med det designet som er på dem skulle man og (egentlig) tro at de også var ment for utstilling? Jeg syns det er utrolig mye kulere med orginale, dønn strøkne biler som aldri har blitt restaurert, og derfor også har fabrikklakken enda osv.. en de som er modifisert, eller restaurert etter eiers lommebok og synspunkter. Det er da vitterlig mishandlet å ødelagt såpass mange e30m3 at det ikke gjør noe at 2stk framdeles er jomfruer? For å sette det på spissen- Treffer du ei dame på 30, er det vel greit at hu er minst mulig brukt, og har fått godbehandling,- og ikke er "restaurert" på noen måte? Jeg liker hvertfall naturlige mugger og heller litt rynker framfor botox best.. Jeg ser ikke hvorfor det skulle vært forsjellig fra synspunktet om biler.. Men selfølgelig liker jeg å bruke "tingene" mine som de er beregnet for.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei det gjør ingenting at 2(mest sannsynlig mange fler) av 600 ikke blir brukt, men prinsippet syns jeg blir galt.

Biler, og da spesielt sportsbiler er lagd for å brukes, men er alikevel de som blir kjørt minst da folk er redd for de...

Det er selvfølgelig ønskelig å holde bilene i best mulig stand, men E30 M3 ble ikke en legende ved å stå på utstillig...

Nå er sport-evoene blitt for dyre og sjeldne til at noen tør å bruke de...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...