Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

ISen er min første og eneste bil til nå. Selv syntes jeg nå jeg har vært litt bortskjemt med de 140 hingstene i forhold til annet jeg har prøvd (selv om denne listen ikke akkurat imponerer). Alt i alt legger jeg meg vel i mellomsjiktet da, sett i forhold til hvor stor grad av grusomhet det påfører å gå ned til 118 auto-ponnier :P

• Svar 43
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Regner med at du blir vant relativt kjapt da :) Gikk fra 140 og ned til ca 100 selv, ca samme vektklasse og begge manuelt. Blir litt daft i starten men etter par uker er man vant =)

Skrevet

Jeg som pakistaner har igrunn funnet ut at det finnes søppel fra ALLE land, inkludert Norge. Har kjøpt og solgt en god del biler siste 5årene...Mest gamle mercer....Og der er det alltid en eller annen gjøk som skal leke smart...Avtaler pris på 20k, dukker opp og sier:oi jeg harvisst bare med meg 15tusen...går vel greit det?!" Og dette var av en etnisk norsk mann godt oppi åra...har igrunn blitt lurt, eller prøvd lurt, av flere etnisk norske enn innvandrere...

Saken er...annonsene mine er ryddige, alle feil og mangler står fint forklart i teksten...Men likevel er det alltid en eller annen gjøk som ringer og spør etter de samme tingene som allerede står i annonseteksten..

Samt...Er flere folk fra indre gokk i Norge som sender skambud på sms/mail enn innvandrere..

Og..alle nordmenn får sjokk når de møter meg etter avtale... "oi...trodde du var norsk jeg...":)

Skrevet

Tviler overhodet ikke på at det er mange inngrodde gjøker rundt omkring. Du har et godt poeng wicky124 :)

Må være en grunn til at nordmenn generelt er dårlig likt i andre land, og dette forplanter seg i resten av kulturen også. Med det mener jeg at det er holdningen som er framtredende.

Hele tråden er jo generaliserende, jeg ber stille inn i natten om at det er disse gjøkene som er unntaket fra ordentlige folk (og ikke omvendt).

Skrevet
Samt...Er flere folk fra indre gokk i Norge som sender skambud på sms/mail enn innvandrere..

Å ja, det skriver jeg under på.

+1

Da jeg hadde E39'en ute for salg trodde jeg jeg skulle bli gal av en del idioter som kom med skambud og dumme spørsmål!

C.a. 80% av dem var etnisk norske dølagamper.

Skrevet
har igrunn blitt lurt, eller prøvd lurt, av flere etnisk norske enn innvandrere...

akkurat dette er vel ganske naturlig. Siden det tross alt bor flere nordmenn i norge en innvadere(se bort i fra enkelte skoler i osloområdet nå) . Det vil si at hvis folkeslagene har omtrent like mange sorte får prosentvis så vil jo utslaget bli sånn.

Ser man der i mot på litt statestikker rundt kriminalitet, så er kanskje ikke alltids den det beste skusmål for enkelte innvadrergrupper og dermed blir det jo en skeptis bland etniske norske.

Skrevet
har igrunn blitt lurt, eller prøvd lurt, av flere etnisk norske enn innvandrere...

akkurat dette er vel ganske naturlig. Siden det tross alt bor flere nordmenn i norge en innvadere(se bort i fra enkelte skoler i osloområdet nå) . Det vil si at hvis folkeslagene har omtrent like mange sorte får prosentvis så vil jo utslaget bli sånn.

Ser man der i mot på litt statestikker rundt kriminalitet, så er kanskje ikke alltids den det beste skusmål for enkelte innvadrergrupper og dermed blir det jo en skeptis bland etniske norske.

Sant nok. Men vi kan konkludere med at forskuddsbetaling aldri er trygt uansett og at varen bør helst sees og undersøkes før kjøp, så er alle enige ;)

Skrevet

Anbefaler at du tar deg en tur på disse "enkelte skolene" så du kan lære deg rettskriving:)

Skrevet

Anbefaler at du tar deg en tur på disse "enkelte skolene" så du kan lære deg rettskriving:)

huff ja.... av og til går det litt fort i svingene her.

Ellers så har jeg gått på ett par av disse skolene selv(Lofsrud, Ulsrud), og hadde ingen problemer med det.

Det jeg prøvde å si, er at prosentvis så vil jeg tro at fordelingen mellom ærlige og ikke ærlige mennesker er likt mellom folkeslagene. Når vi da bor i Norge, vil det være enklere å treffe på en uærlig etnisk nordmann, men siden innvandere har et dårlig rykte er det enklere å hause opp at man har blitt lurt av en innvandrer en når man blir lurt av en nordmann.

Bedre Wicky?

Skrevet
ikke helt bra...Du glemmer bokstaver i ord, tegnsettingen er litt feilplassert på noen områder, samt din siste setning er alt for lang... :)

vet du hva? Jeg tror faktisk ikke at du er en pakistaner, tror det bare er et skalkesjul. Helt sikker på at du heter Grethe, er 65, og var norsklærer på skolen jeg gikk på. :mrgreen:

Ellers så ser jeg godt hva du mener. Tror jeg må begynne å lese korrektur før jeg trykker ok. Ble nesten litt flau når jeg leste det om igjen. :oops:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...