5er Skrevet Mars 20, 2010 Share Skrevet Mars 20, 2010 Den nye BMW 5-serie F10! Disse er tatt med mobilkamera Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aplet86 Skrevet Mars 20, 2010 Share Skrevet Mars 20, 2010 RIMELIG LEKKER!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet Mars 20, 2010 Share Skrevet Mars 20, 2010 Sinsykt pen den nye 5-serien er. Liker det nye interiøret best Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DanielMK Skrevet Mars 20, 2010 Share Skrevet Mars 20, 2010 å satan ... så syyykt rå ! den svære grillen ! overlegen ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Mars 21, 2010 Share Skrevet Mars 21, 2010 Første gang jeg har "sett" en bil med SD 50xxx. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Mars 21, 2010 Share Skrevet Mars 21, 2010 Pervers bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Just-turbodiesel Skrevet Mars 21, 2010 Share Skrevet Mars 21, 2010 alltid lurt på hvorfor de bilfabrikantene lager fine biler, men planetens styggeste stance/stuk, skamsenk og kantfelger burde vært obligatorisk på alle personbiler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Mars 21, 2010 Share Skrevet Mars 21, 2010 Jeg er ganske sikker på at det er fordi de ønsker at noen skal kjøpe bilene deres. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet Mars 21, 2010 Share Skrevet Mars 21, 2010 Den va eg og såg på på Bavaria i går. Den va jo bare lekker, mest av alt likte eg løsningen på hengerfestet! Så forveten så eg e så såg eg ein knapp i bagasjerommet og då måtte eg jo bare trykke på den. Og vips, der kom pinade hengerfestet frem fra under støtfangeren. Va så stiligt at eg måtte filme det hihi. Ellers va bilen utstyrt med 6 kameraer, den kunne lukeparkere av seg selv, den registrerte om bilen bak deg kom i raskere hastighet enn deg og gav beskjed med å vibrere i rattet, samme om du hadde raskere hastighet enn bilen foran, masse andre dibbedutter og dingsedangser som også var nytt i bilen. Den va rett og slett genial. Du trenger nesten ikkje tenke sjøl om du har ein sånn, den gjør jobben for deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lapin Kulta Skrevet Mars 21, 2010 Share Skrevet Mars 21, 2010 alltid lurt på hvorfor de bilfabrikantene lager fine biler, men planetens styggeste stance/stuk, skamsenk og kantfelger burde vært obligatorisk på alle personbiler Hmm. Det er vell ganske opplagt vis man tenker seg om? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skands1 Skrevet Mars 21, 2010 Share Skrevet Mars 21, 2010 Håper virkelig salget av denne går skikkelig treigt, sånn at M-pakke og 540d kan kommer kjapt på markedet Denne blir alt for original og "kjedelig". Spennende karosseri, men det varer nok ikke lenge før denne blir å betrakte som en original og "kjip" utgave av F10.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
5er Skrevet Mars 21, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 21, 2010 Akkurat denne vil ikke jeg si er "kip" da, hadde ektrautstyr for nærmere 400000kr(i følge selger) Men klar den blir litt kjedelig når m-pakken kommer. Gleder mg til den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opeth84 Skrevet Mars 21, 2010 Share Skrevet Mars 21, 2010 L-E-K-K-E-R innvendig! bilen ellers var ikke det peneste jeg har sett. helt grei.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars Skrevet Mars 21, 2010 Share Skrevet Mars 21, 2010 fet bil, men liker ikke krom på dørhåndtaka.. Eller rundt sideblinkers for den del.. passer liksom ikke helt når det er en shadowline-bil:S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Just-turbodiesel Skrevet Mars 21, 2010 Share Skrevet Mars 21, 2010 Jeg er ganske sikker på at det er fordi de ønsker at noen skal kjøpe bilene deres. det er jo mange som ikke vil ha en bil som man må ha stige for å komme inn i, eller som har felger som er halvparten så mye verdt som de som selges på biltema helt utrolig at de kan spare på noe som er det viktigste når det gjelder utseende på en bil men de forventer jo ikke stort av en trist befolkning, de kjøper dem jo uansett flaut for folks rykte, bilen er jo ikke vakker kun fordi den er heisa og har stygge hjul, hvor mye bedre ville denne vært med rett oppsett?! Den ville rett og slett vært en helt annen og mye freskere bil, for den har potensiale Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå