Gå til innhold

gutta som virklig kan karosseri arbeid!

bergeee
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 39
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Må innrømme at jeg syns de gjør noen veldig bra jobber disse gutta! Eneste jeg ikke kan fordra, er designeren. Syns han er alt for kravstor, og når han ikke får det som han vil, blir han furtete. Noe jeg har reagert på ihvertfall. Bytt ut designeren med en som kan ta på seg klientjobber, og ikke alltid må bygge etter sitt eget hode, egoistisk er vel ordet jeg ville brukt for å beskrive han. Men, dette er bare mi mening ihvertfall :)

///Grandalen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jo han som er hele poenget med programmet.

Hadde de villet lage et program om å bygge pene, skikkelige biler hadde de gjprt det.

Mexos: E36 er forbruksvare. Bedre at de gjør sånn med den enn at den blir kjørt ned og havner på dynga :wink:

Husk, i england er en E36 M3 verdt ned mot 30K... En sliten vanlig coupe blir jo verdiløs...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mexos: E36 er forbruksvare. Bedre at de gjør sånn med den enn at den blir kjørt ned og havner på dynga :wink:

Husk, i england er en E36 M3 verdt ned mot 30K... En sliten vanlig coupe blir jo verdiløs...

Tja, kanskje det... :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe. de tjener jo fett på det da:) så hadde discovery channel banka på døra de og sakt du fikk et par mill i året for at de kunne filma at du snkra sammen noen biler så trur ikke JEG at du hadde sakt nei. men som sakt. kjenner deg ikke. kan jo godt hende du ikke bryr deg om penger:)

Discovery channel betaler ikke for noen av programmene de sender.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...