Gå til innhold

Wheeler Dealers, alle BMW episodene ("Ny" episode E39 M5)

Tiller
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 34
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det er mye som skurrer, men jeg synst programmet er artig. Kan ikke nekte på at Edd er en dyktig mann hvertfall! Verre med programmlederen.

Husker når de fiksa opp UrQuattroen, så er de ute å raser på våt grus og kjører i alle slaghullene de finner etterpå. Kjempe greier sier de..,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde ikke sett M3 cab episodene før, så det var litt moro. Programmet ser jeg kun på for den tekniske delen, for Edd er meget dyktig! Mye påstander som er mer ren bullshit, men det er antakelig for å holde trøkket oppe i programmet. Men har nå iallefall fått flere smarte løsninger på småting fra mr. China.

Reagerte også på at de pussa NED kanten på M3 felgene og lakkerte. Kaller ikke akkurat det for restuarering.. Dumt å kødde til annet interiør også egentlig.

Hadde han Mike møtt opp å skulle kjøpt noe av meg tror jeg han hadde gått slukøret hjem. Misliker han sterkt. Alle biler er helt bra, og M3 er plutselig en "hypercar".

Mye billige biler i England, men der er forsikringskostnadene "någet" høye. But still..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Edd er en artig skrue. Er han som gjør programmet,synes jeg. Han andre er bare travel egentlig. Spesielt når han skal selge noe. Er som en hund og potensielle kjøpere er kjøttbein e.l. Ganske slitsomt å se på med andre ord!:P

BAD DOG!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Programlederen i Wheeler Dealers er noe slitsom, men det er et underholdningsprogram. Det er slik man må se på det og. Man ser jo mest til mekanikeren, og det er der hoveddelen av programmet er.

Underholdning, mekanikk og entusiastbiler. De 3 sammen gjør programmet veldig bra.

Kunne tenkt meg å gjort noe lignende, men her er bilene til en rimelig penge enten mer tungsolgte enn Fritzl-huset, eller så er de så fulle i feil og problemer at bilene på høggern kan kalles strøkne i forhold.

Man kan såklart komme over en og annen skatt, men de blir som oftest solgt nesten før personen som har lagt den ut, har sett over annonsen og sett at det så greit ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker å se på bilene, og mekanikeren er behagelig å se i arbeid, men jeg liker heller ikke måtene programlederen kjøper og selger biler på. Ble flau av å se på hvordan han kjøpte E30 M3'n. Biler som er så strøkne er verdt hver krone selger krever.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...