Ynot Skrevet Juni 21, 2011 Skrevet Juni 21, 2011 akkurat den det er bilde av er denne: 1956. A brand new Mercedes-Benz 300 C is shipped directely from the factory in Stuttgart to the coachbuilder Binz. The 300 C was the then flagship of Mercedes cars. Powered by a 3 liter SOHC six cylinder, producing 125BHP. The fuel injected version of the same engine propelled the legendary 300SL 'Gullwing'! Binz was one of the few coachbuilders that survived the war. Known for abulances and hearses, mainly - which they still do today. A good base of knowledge and know-how to make a limousine a bit boxier. Mercedes, not yet fully re-established on the automobile market, had no estate in theyr programme. To satisfy the american customer who ordered a 'station wagon' a brand new 300 C was handed over to Binz. To be transformed into a 'station wagon'. ser dessverre ut som bildet jeg fant var photoshoppet men var jo absolutt slik den burde sett ut men så absolutt fetest photoshoppet.....
Sund.M3 Skrevet Juni 22, 2011 Skrevet Juni 22, 2011 Feite 02 touring`er .slik dei ska sjå ut:) +1 fikk lyst på en sånn nå ja
M3 Yngve Skrevet Juni 22, 2011 Skrevet Juni 22, 2011 Fytti, alle de siste bimmersa var knall tøffe. spes den E90 sedanen.
Frode D Skrevet Juni 22, 2011 Skrevet Juni 22, 2011 E46'en i Sepang Bronze er bedre enn sex. Enig. Det er den råeste E46 jeg har sett noen gang!
winchester Skrevet Juni 22, 2011 Skrevet Juni 22, 2011 Fargen er så skamrå! Gleder meg til jeg får tatt noen skikkelige bilder av E30'en i samme farge.
Frode D Skrevet Juni 22, 2011 Skrevet Juni 22, 2011 Uten tvil! Ser alltid to ganger når jeg ser en BMW med Sepang bronze eller Marrakesch brown..
NBCustom Skrevet Juni 23, 2011 Skrevet Juni 23, 2011 Den var tøff ja, men likte ikke senteret på felgene..
Tom Marius Skrevet Juni 23, 2011 Skrevet Juni 23, 2011 HRE felger jo sykt fine da.. Syns jeg hvertfall
liffi Skrevet Juni 24, 2011 Skrevet Juni 24, 2011 en litt ombygd e28 gitt !! kunne droppa noen av moddsa men!!
knut_olestad Skrevet Juni 24, 2011 Skrevet Juni 24, 2011 Tidenes luftboks!!! Men stakkars E28n var ikke mye fin
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå