Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hiver meg på Porschebølgen her i tråden.

En kompis med 911/996 fikk besøk av en artsfrende her en kveld, 2005 911 Turbo RUF 600hk:

IMAG0226.jpg

Det var rett og slett en nyydelig bil, E61 min ble ikke fullt så tøff da gitt.... :oops::lol:

Skrevet

Kimmit Sport Racing sin M3 har fått ny farge og nye felger, denne hadde dei oppstart på idag og skal mappe ilag med meg på Tirsdag ;)

pgaw8w7defo908qizm22.jpg

Skrevet

En kompis med 911/996 fikk besøk av en artsfrende her en kveld, 2005 911 Turbo RUF 600hk:

IMAG0226.jpg

Det var rett og slett en nyydelig bil, E61 min ble ikke fullt så tøff da gitt.... :oops::lol:

Holy!!! Hvordan får man råd til sånn bil? Jeg trenger en jobb der man får råd til sånn bil.....jeg vil ha sånn bil!

Skrevet

IMAG0226.jpg

Holy!!! Hvordan får man råd til sånn bil? Jeg trenger en jobb der man får råd til sånn bil.....jeg vil ha sånn bil!

Ja, men den ble kjøpt for rett oppunder 2 mill ettersom jeg skjønte, så det er jo alltids en mulighet..... eller kanskje ikke..... he he, iallefall ikke for meg.

Skrevet

Den var brutal og den minner faktisk ikke så rent lite om Porsches egen GT2 RS som kom 5 år senere i 2010. Vi snakker om 0-100 Km/t på rundt 3,4 sekunder og topphastigheter på over 330 Km/t... :)

neiqc7fgqvvuhupmfety.jpg

Er det ikke nå enkelte her inne pleier å ta helt av fordi vi diskuterer Porsche?...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...