Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
takk :) hadde det bare på nor vi var ute og testkjørte etter senk. den sorte er en facelift med preface lykter bak, heller en preface men facelift fangere, frontplate og den nederse delen av hekken :wink:

Sortte nyrer tommis, det overraska :^o

Torek, Jørgen, Tommis osv:

ser godt at det er facelift frontplate, både på grøftlysa og hvor mye den bygger ned, frontplata hadde sett høy og "lita" ut med preface frontplate, pluss at mk3 leppa hadde kommet mye høyere fra bakken. Med andre ord, enig med deg tommis :D

Skrevet

ser godt at det er facelift frontplate, både på grøftlysa og hvor mye den bygger ned, frontplata hadde sett høy og "lita" ut med preface frontplate, pluss at mk3 leppa hadde kommet mye høyere fra bakken. Med andre ord, enig med deg tommis :D

Ja, det var jeg som misforstod hele greia. Jeg trodde det var snakk om hele bilen, og ikke kun fronten. Bilen er jo en preface, men at den har facelift front - det er jeg enig i :)

Skrevet

Ja, det var jeg som misforstod hele greia. Jeg trodde det var snakk om hele bilen, og ikke kun fronten. Bilen er jo en preface, men at den har facelift front - det er jeg enig i :)

Haha, trudde det samme sjæl, at det var snakk om bilen :P jaja, da hadde vi jo rett på en måte ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...