Gå til innhold

litt snadder for øyet til mannfolk med bein i nesa (kun stanceworks)


Anbefalte innlegg

Etter hva jeg har hørt er det en preface med mk3 jetta/golf leppe, ligger ikke bilde av fronten på stanceworks.

Mulig han har en tråd av bygga dog, men er ikke bilde blandt de nyeste som er over her :)

Syyke s****, sjekk denne :)

http://www.stanceworks.com/forums/showt ... hp?t=22294

S****, han karen kunne sveise! : O

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk :) hadde det bare på nor vi var ute og testkjørte etter senk. den sorte er en facelift med preface lykter bak, heller en preface men facelift fangere, frontplate og den nederse delen av hekken :wink:

Sortte nyrer tommis, det overraska :^o

Torek, Jørgen, Tommis osv:

ser godt at det er facelift frontplate, både på grøftlysa og hvor mye den bygger ned, frontplata hadde sett høy og "lita" ut med preface frontplate, pluss at mk3 leppa hadde kommet mye høyere fra bakken. Med andre ord, enig med deg tommis :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Torek, Jørgen, Tommis osv:

ser godt at det er facelift frontplate, både på grøftlysa og hvor mye den bygger ned, frontplata hadde sett høy og "lita" ut med preface frontplate, pluss at mk3 leppa hadde kommet mye høyere fra bakken. Med andre ord, enig med deg tommis :D

Ja, det var jeg som misforstod hele greia. Jeg trodde det var snakk om hele bilen, og ikke kun fronten. Bilen er jo en preface, men at den har facelift front - det er jeg enig i :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Torek, Jørgen, Tommis osv:

ser godt at det er facelift frontplate, både på grøftlysa og hvor mye den bygger ned, frontplata hadde sett høy og "lita" ut med preface frontplate, pluss at mk3 leppa hadde kommet mye høyere fra bakken. Med andre ord, enig med deg tommis :D

Ja, det var jeg som misforstod hele greia. Jeg trodde det var snakk om hele bilen, og ikke kun fronten. Bilen er jo en preface, men at den har facelift front - det er jeg enig i :)

Haha, trudde det samme sjæl, at det var snakk om bilen :P jaja, da hadde vi jo rett på en måte ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...