Sjøbuse Skrevet April 11, 2011 Share Skrevet April 11, 2011 bare og sette i motor og male på nye øyne og munn så er den igrunn helt lik som den var da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet April 12, 2011 Share Skrevet April 12, 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet April 12, 2011 Share Skrevet April 12, 2011 Hadde jo vært enda kulere enn før hvis den står opp fra de døde, DA snakker man rat;) ikke bare ratlook men helt gjennomført ratbil:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet April 12, 2011 Share Skrevet April 12, 2011 Den har vel forsåvidt gjort det før og, siden den var nesten vrak når kameraten hans krasja den. Derfor taket blei kappa osv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet April 12, 2011 Share Skrevet April 12, 2011 trist, håper ikke alt håp for denna er ute nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet April 12, 2011 Share Skrevet April 12, 2011 Det er trist å vite at så mye arbeid som Mike har lagt i bilen har gått tapt. Det samme gjelder det andre som har gått tapt, som felger, garasje o.l. Men jeg må si som jeg mener; Jeg håper virkelig jeg slipper å se denne bilen mere. Etter taksenkingen mistet jeg totalt sansen for den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MonsterM3 Skrevet April 12, 2011 Share Skrevet April 12, 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet April 12, 2011 Share Skrevet April 12, 2011 Yeah!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MonsterM3 Skrevet April 12, 2011 Share Skrevet April 12, 2011 Ikke spesielt lekkert uten m3 luke og kasset på en m3 breddet e30. Og sånne speil har ingenting på e30 å gjøre. Fin motor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet April 12, 2011 Share Skrevet April 12, 2011 Ikke spesielt lekkert uten m3 luke og kasset på en m3 breddet e30. Og sånne speil har ingenting på e30 å gjøre. Fin motor Eg synst det er heilt konge uten m3 luke og kasset men speila er eg einig i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet April 12, 2011 Share Skrevet April 12, 2011 Enig, kjipt med "M3" uten C stolpen, ruta og koffert. Ordentlig Svenske look, er jævla kjipt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet April 12, 2011 Share Skrevet April 12, 2011 Ikke spesielt lekkert uten m3 luke og kasset på en m3 breddet e30. Og sånne speil har ingenting på e30 å gjøre. Fin motor Eg synst det er heilt konge uten m3 luke og kasset men speila er eg einig i +1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet April 12, 2011 Share Skrevet April 12, 2011 Enig, kjipt med "M3" uten C stolpen, ruta og koffert. Ordentlig Svenske look, er jævla kjipt. +1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sund.M3 Skrevet April 12, 2011 Share Skrevet April 12, 2011 +2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///ben Skrevet April 13, 2011 Share Skrevet April 13, 2011 Når vi først er inne på Rusty! Her syntes jeg den var i sitt s, syntes det ble for mye dill dall når oljekjøler og dritt hang og slang i framkant der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå