M|Fjeld Skrevet April 20, 2011 Share Skrevet April 20, 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet April 20, 2011 Share Skrevet April 20, 2011 E92 M3 CSL er noe av det råeste jeg har sett!! Og hvor har du sett den, om jeg tør spørre? Er ikke dette en csl? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Myrvangen Skrevet April 20, 2011 Share Skrevet April 20, 2011 Finnes det i det hele tatt en CSL utgave av E9x fra BMW`? :/ isåfall har ikke jeg fått med meg den, bare den oransje GTS utgaven!! og den i like <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet April 20, 2011 Share Skrevet April 20, 2011 Finnes ikke CSL utgave av E9x Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet April 20, 2011 Share Skrevet April 20, 2011 Nei, CSL i siste generasjon 3-serie (E92) finnes IKKE. BMW talsperson uttalte nylig at det kan komme en CSL i fremtiden - men da må den ha "cutting edge technology" - noe GTSen ikke har og dermed gjorde den ikke seg fortjent til CSL navnet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fizn Skrevet April 20, 2011 Share Skrevet April 20, 2011 MFjeld, den nederste E30'en du linka, ligger ikke den ute her på Bimmers? Føler jeg har sett det prosjektet engang i tida. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet April 20, 2011 Share Skrevet April 20, 2011 MFjeld, den nederste E30'en du linka, ligger ikke den ute her på Bimmers?Føler jeg har sett det prosjektet engang i tida. den skøyt AKKURAT forbi her jeg bor nå, 200+ og turtallsperre. grom bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet April 20, 2011 Share Skrevet April 20, 2011 MFjeld, den nederste E30'en du linka, ligger ikke den ute her på Bimmers?Føler jeg har sett det prosjektet engang i tida. JAAS performance sin 700whp E30 den skøyt AKKURAT forbi her jeg bor nå, 200+ og turtallsperre. grom bil. Hehe sikkert morsom bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KingB Skrevet April 20, 2011 Share Skrevet April 20, 2011 Drittfeit!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet April 20, 2011 Share Skrevet April 20, 2011 MFjeld, den nederste E30'en du linka, ligger ikke den ute her på Bimmers?Føler jeg har sett det prosjektet engang i tida. JAAS performance sin 700whp E30 den skøyt AKKURAT forbi her jeg bor nå, 200+ og turtallsperre. grom bil. Hehe sikkert morsom bil er ikke JAAS som eier denne nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet April 20, 2011 Share Skrevet April 20, 2011 er ikke JAAS som eier denne nå. Er klar over det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mik_325i Skrevet April 20, 2011 Share Skrevet April 20, 2011 rå e21, men den var litt for låg bak, opp 3-4 cm så ser det mer ryddig ut:) Tror om å ha flytta hjulbua bak til samme høyde og sånn som den foran istedet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet April 20, 2011 Share Skrevet April 20, 2011 E92 M3 CSL er noe av det råeste jeg har sett!! Og hvor har du sett den, om jeg tør spørre? Er ikke dette en csl? Det der er ikke en M3 en gang. Mangler rillene på sidene og speila. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwZ Skrevet April 20, 2011 Share Skrevet April 20, 2011 Det der er ikke en M3 en gang. Mangler rillene på sidene og speila. Og breddinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwZ Skrevet April 20, 2011 Share Skrevet April 20, 2011 Nei, CSL i siste generasjon 3-serie (E92) finnes IKKE.BMW talsperson uttalte nylig at det kan komme en CSL i fremtiden - men da må den ha "cutting edge technology" - noe GTSen ikke har og dermed gjorde den ikke seg fortjent til CSL navnet. Hva hadde E46 CSL av "cutting edge technology" som ikke GTS har??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå