Jørgen Lie Skrevet September 27, 2010 Share Skrevet September 27, 2010 e46 cab er jævlig tøft! fine med tak også, men likar ennå bere cab:) Enig!!! Skamsenk og skiiikkelig breihjul gjør seg på cab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet September 27, 2010 Share Skrevet September 27, 2010 liten smakebit fra Automotes nye bil.. Forgiato Quinto 10,5x20" & 12x20 med 7" black lip (17cm) og Haankok S1 EVO 265/25-20 & 305/25-20... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet September 27, 2010 Share Skrevet September 27, 2010 Satan i helvette for en kant bak!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet September 27, 2010 Share Skrevet September 27, 2010 Her kommer litt flere.. Mulig cab`en er avbilda før men, d får bare stå sin prøve ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet September 27, 2010 Share Skrevet September 27, 2010 råe biler! utenom frontfangeren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet September 27, 2010 Share Skrevet September 27, 2010 [/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leadfoot Skrevet September 27, 2010 Share Skrevet September 27, 2010 Jeg har likt alle de foregående fasene av E28'en i forrige post, men nå har han ødelagt den. Ganske synd, det var en tøff bil en god stund. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet September 28, 2010 Share Skrevet September 28, 2010 Jeg har likt alle de foregående fasene av E28'en i forrige post, men nå har han ødelagt den. Ganske synd, det var en tøff bil en god stund. Den var ødelagt fra før. Jeg digger det han har gjort nå!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joakim H Skrevet September 28, 2010 Share Skrevet September 28, 2010 Jeg har likt alle de foregående fasene av E28'en i forrige post, men nå har han ødelagt den. Ganske synd, det var en tøff bil en god stund. Den var ødelagt fra før. Jeg digger det han har gjort nå!! den var ikke så herpa at han måtte kappe ned taket:P nå ser det ikke ut som en bmw engang:O Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
j_b Skrevet September 28, 2010 Share Skrevet September 28, 2010 noen som har info om disse felgene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet September 28, 2010 Share Skrevet September 28, 2010 Ser ut som Schmidt th line Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet September 28, 2010 Share Skrevet September 28, 2010 ] Trudde aldrig jeg skulle si detta, men her var det for MYE kant og e28, den var bare rå digga den! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet September 28, 2010 Share Skrevet September 28, 2010 Ja, det er for mye kant! Nydelig eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet September 28, 2010 Share Skrevet September 28, 2010 Må si meg enig der, Glenglen. Ser mer ut som en dragster med så mye kant bak. Kant er kult, men det finnes en grense der også. Ellers likte jeg ikke taksenkingen på Burroughs E28. Taket er for stort og flatt til senking...men det er nå min mening Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet September 29, 2010 Share Skrevet September 29, 2010 http://images.bimmers.no/files/6tqcnfgrxce141fze90x.jpgTrudde aldrig jeg skulle si detta, men her var det for MYE kant Neiiiiida, men det er for store felger og for lite profil på dekka som gjør at det ser litt teit ut Ellers likte jeg ikke taksenkingen på Burroughs E28. Taket er for stort og flatt til senking...men det er nå min mening Du er jo gay! Seff er taksenkinga kult! Ramma skraper nedi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå