Spiff Skrevet September 5, 2011 Share Skrevet September 5, 2011 Heheh, nei jeg har 275/35/19 bak og 245/40 bak du har mye dekk bak da, hehe må ha noe mindre enn du har, blir ikke nok strekk ellers Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet September 5, 2011 Share Skrevet September 5, 2011 De felgene er kun levert i 18/19 tom... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet September 5, 2011 Share Skrevet September 5, 2011 Heheh, nei jeg har 275/35/19 bak og 245/40 bak du har mye dekk bak da, hehe må ha noe mindre enn du har, blir ikke nok strekk ellers Hehe, bare å ha 255 bak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet September 5, 2011 Share Skrevet September 5, 2011 De felgene er kun levert i 18/19 tom... Ja, er en på Fauske som har slike i 18" på en E39 touring har jeg sett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skaar Skrevet September 5, 2011 Share Skrevet September 5, 2011 Flere godsaker Fra Royal Fitment treff i Sverige Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet September 5, 2011 Share Skrevet September 5, 2011 var nok med camber på de to siste der da hvertfall.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet September 5, 2011 Share Skrevet September 5, 2011 Haha, skjer med cambern på mk4'n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet September 5, 2011 Share Skrevet September 5, 2011 han har den sånn med skilter, er det lov med så mye stikkende uttafor??? (mk4) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet September 5, 2011 Share Skrevet September 5, 2011 er heller ikke lov og kjøre for fort på e6 heller, men du gjør det sikkert fordet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet September 5, 2011 Share Skrevet September 5, 2011 http://www.blocket.se/varmland/BMW_740_ ... m?ca=2&w=3 Nå er denne til salgs!!! ;o Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skaar Skrevet September 5, 2011 Share Skrevet September 5, 2011 Tror ikke svenske regler er like nazi som norske, men akkurat vedr. dekk utenfor hjulbue, så vet jeg ikke hvordan det er i Sverige Fant noen flere av kamo-M3en Litt diverse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet September 5, 2011 Share Skrevet September 5, 2011 you made my day Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet September 5, 2011 Share Skrevet September 5, 2011 Den E46 caben så jo grom ut. Klarer noen å hoste opp flere bilder mon tro? Ser ut som Cades Apollo felger på den.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet September 5, 2011 Share Skrevet September 5, 2011 Noen som har Lamin-x liggende? OG HVOR kan jeg få tak i slike greier som er over vinduene? (Vet ikke hva det heter) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet September 5, 2011 Share Skrevet September 5, 2011 GS har lamin-x og det over vinduene kalles bare vindavvisere trur jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå