|Ole| Skrevet Oktober 4, 2011 Share Skrevet Oktober 4, 2011 Fleire bilder av den E91`n? Ein kompiss som nekter å tru att den ikkje er photoshoppa, han meiner felgane ser falske ut... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Oktober 4, 2011 Share Skrevet Oktober 4, 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 4, 2011 Share Skrevet Oktober 4, 2011 Er kanskje ikke alle som synst dette er pent men.. : heart stopper...damn..... I love it!!! harru fleir bilder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Oktober 4, 2011 Share Skrevet Oktober 4, 2011 Ikkje le Eg er frustrert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Oktober 4, 2011 Share Skrevet Oktober 4, 2011 Ikkje le Eg er frustrert Ha ha ha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Oktober 4, 2011 Share Skrevet Oktober 4, 2011 Er kanskje ikke alle som synst dette er pent men.. : heart stopper...damn..... I love it!!! harru fleir bilder? Pent??? Det absolutt råeste jeg har sett av store sedaner! Flere/større bilder, please Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 4, 2011 Share Skrevet Oktober 4, 2011 Noen folk har for mye penger...skulle ønske jeg var en av de folka.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Oktober 4, 2011 Share Skrevet Oktober 4, 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Oktober 4, 2011 Share Skrevet Oktober 4, 2011 Noen folk har for mye penger...skulle ønske jeg var en av de folka.. Liker ikke store sedaner... E38 er kult, men det meste andre blir litt for mye... Det her dog, var VIP-kjerre fra A-Å Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 4, 2011 Share Skrevet Oktober 4, 2011 jeg liker ikke små sedaner...blir for...lite.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fizn Skrevet Oktober 4, 2011 Share Skrevet Oktober 4, 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fizn Skrevet Oktober 4, 2011 Share Skrevet Oktober 4, 2011 Litt mere bilder av E91en Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Oktober 4, 2011 Share Skrevet Oktober 4, 2011 100% ombygd til M3...? I såfall, kudos... BMW skulle levert M3 E91... wicky124: Bra ikke alle liker det samme, hadde blitt en kjedelig (bil)verden da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Oktober 4, 2011 Share Skrevet Oktober 4, 2011 BMW E91 M3 blir produsert fra fabrikk Finnes E90 M3 også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poppy Skrevet Oktober 4, 2011 Share Skrevet Oktober 4, 2011 Er kanskje ikke alle som synst dette er pent men.. : heart stopper...damn..... I love it!!! harru fleir bilder? Pent??? Det absolutt råeste jeg har sett av store sedaner! Flere/større bilder, please Vell, det var ikke flere bilder på speedhunters.com , hvor jeg fant bildet... BUT i did some digging and i found: De som har laget den heter Junction Produce og spesialiserer seg på VIP biler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå