|Ole| Skrevet Oktober 9, 2011 Share Skrevet Oktober 9, 2011 hmm... synes ikke den "m6"'n var så kul egentlig jeg? var gjort litt for ikke-BMW liksom Mulig det men den var iallefall igjennomført Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Oktober 9, 2011 Share Skrevet Oktober 9, 2011 DET er sant! den var jo grom! bare litt for lite bmw for min del kunne like så godt vært en opel eller noe annet liksom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fizn Skrevet Oktober 9, 2011 Share Skrevet Oktober 9, 2011 Vet ikke hva jeg syns om den, synes ikke frontfangeren var noe pen... Å bakfra ligna det en Kadett C Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Oktober 9, 2011 Share Skrevet Oktober 9, 2011 nettopp! akkurat det jeg synes også! men den er jo gjennomført da selv om det ikke alltid er positivt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SondreK Skrevet Oktober 9, 2011 Share Skrevet Oktober 9, 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Oktober 10, 2011 Share Skrevet Oktober 10, 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Oktober 10, 2011 Share Skrevet Oktober 10, 2011 Vet ikke hva jeg syns om den, synes ikke frontfangeren var noe pen... Å bakfra ligna det en Kadett C jeg har hatt 9 Kadett Cer, og den likheten så jeg ikke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fizn Skrevet Oktober 10, 2011 Share Skrevet Oktober 10, 2011 Haha Er ikke sikker jeg, men ligna fælt på en gammel opel.. Syns jeg! Kadett C er fet bil da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peak Skrevet Oktober 10, 2011 Share Skrevet Oktober 10, 2011 Noen som har en anelse om hvilke felger dette er? Ser de er blitt en del brukt på stanceworks.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fizn Skrevet Oktober 10, 2011 Share Skrevet Oktober 10, 2011 CCW ser det ut som __________________________ En morsom Oddysey jeg fant Og en feit Golf Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SondreK Skrevet Oktober 10, 2011 Share Skrevet Oktober 10, 2011 Stemmer, CCW i 18x10.5 foran og 18x12 bak om jeg ikke tar helt feil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MonsterM3 Skrevet Oktober 10, 2011 Share Skrevet Oktober 10, 2011 CCW classic Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Oktober 10, 2011 Share Skrevet Oktober 10, 2011 Haha Er ikke sikker jeg, men ligna fælt på en gammel opel.. Syns jeg! Kadett C er fet bil da ja, digger de bila der, synd prisa tok helt av. siste kadetten jeg hadde: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Oktober 10, 2011 Share Skrevet Oktober 10, 2011 Et bilde jeg har hatt i maange år av en eller anna grunn Og en bil jeg så i USA nest sist gang jeg var der for 6 år sia Digger slike gamle BMW race-biler: Skamrå detaljer: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Oktober 10, 2011 Share Skrevet Oktober 10, 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå