noekult Skrevet November 6, 2011 Share Skrevet November 6, 2011 Ja, har Forester XT (2.5 l. m/ noen WRX-biter) som langsiktig kjøpsmål De får man opp i 300-400 hk hvis man gjør en liten innsats. Men tenker STi-en hadde vært mye bedre handling på, men har aldri lest test om en STi-utgave før... Ikke vært interessert heller, da jeg trodde de kun fantes for britisk og japansk marked. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet November 6, 2011 Share Skrevet November 6, 2011 Har aldri hørt om den før nå jeg trodde det kun var impreza som kom STi-utgave Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haakon85 Skrevet November 6, 2011 Share Skrevet November 6, 2011 Fifth Gear testet en Forrester STi en gang. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e34ose Skrevet November 6, 2011 Share Skrevet November 6, 2011 Lurer på når One-77 dukker opp på Top Gear. Har ikke sett noen test av den enda i hvertfall. Clarkson er jo helt fortapt i Aston Martin. mener det er noe om den i siste sesong, nr 17, mener han ble mer eller mindre målløs. selv synes jeg det er helt utrolig hvordan man kan få en bil til og bli et slikt kunstverk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik89 Skrevet November 6, 2011 Share Skrevet November 6, 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet November 6, 2011 Share Skrevet November 6, 2011 En el bil faktisk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e34ose Skrevet November 6, 2011 Share Skrevet November 6, 2011 tesla roadster er ikke heeelt dum, men tror ikke den typen bil vil slå ann helt ennå, trenger litt mer mangel på bensin og lignende først Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik89 Skrevet November 6, 2011 Share Skrevet November 6, 2011 Prøv den, så tror jeg du bytter mening ganske fort ;P Norge er det landet med flest Tesla per innbygger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet November 6, 2011 Share Skrevet November 6, 2011 Det kryr av tesla roadstere i oslo iallefall, nesten over alt hvor du snur deg så er det en der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet November 6, 2011 Share Skrevet November 6, 2011 BAM, første skikkelig senka F11 med rå 21" hjul. Tenk at det måtte en svenske til. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet November 6, 2011 Share Skrevet November 6, 2011 DEN var pen!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haakon85 Skrevet November 6, 2011 Share Skrevet November 6, 2011 Diggeste stasjonsvognen NOEN SINNE! Takk BMW for at dere velsigner verden med slikt eye candy! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet November 6, 2011 Share Skrevet November 6, 2011 den bilen kledde den høyden så sinnsykt!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet November 7, 2011 Share Skrevet November 7, 2011 Tror smaken min er litt på andre siden av baken. Syntes felgene så ut som noe 1200kroners billig e-bay fjas. Ødela hele bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet November 7, 2011 Share Skrevet November 7, 2011 Tror smaken min er litt på andre siden av baken. Syntes felgene så ut som noe 1200kroners billig e-bay fjas. Ødela hele bilen. helt enig, skikkelig fæle hjul... den burde også vært lavere fordi f11-karosseriet har så høg front. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå