Spiff Skrevet November 8, 2011 Share Skrevet November 8, 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakett Skrevet November 8, 2011 Share Skrevet November 8, 2011 Ser så rart ut med så mongo mye camber! Random stance bilder og andre kule ting : Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet November 8, 2011 Share Skrevet November 8, 2011 Nå må vi vist endre navnet på tråden til "litt traktor for øyet til mannfolk med et bein i møkkakjelleren" Volvo er ikke bil!!!! Du skjønner sikkert hva som er bil når du blir gammel nok til å få lappen. Er vel gammel nok til å skjønne at volvo ikke er bil.... Kan si så mye at det ikke er noen 240 som er eldre enn meg ihvertfall Og håper virkelig ikke at jeg blir så gammel at volvo 240 blir en kul bil Dette er kule biler 240 har i 20 år vært en kul bil. Er en grunn denne bilen er den mest vellykkede bilen som er laget. De kan fortsatt ses på veiene og brukes hyppig i bilsport. I forhold til e30 som er en riktig sammenlikning er 240 totalt overlegen, se bare i bilsporten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caaatooo Skrevet November 8, 2011 Share Skrevet November 8, 2011 240 har i 20 år vært en kul bil. Er en grunn denne bilen er den mest vellykkede bilen som er laget. De kan fortsatt ses på veiene og brukes hyppig i bilsport. I forhold til e30 som er en riktig sammenlikning er 240 totalt overlegen, se bare i bilsporten. Vet ikke om jeg skal le eller gråte av denne påstanden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
evovrs Skrevet November 8, 2011 Share Skrevet November 8, 2011 Han er jo fra Bingen da, og kjører båt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet November 8, 2011 Share Skrevet November 8, 2011 240 har i 20 år vært en kul bil. Er en grunn denne bilen er den mest vellykkede bilen som er laget. De kan fortsatt ses på veiene og brukes hyppig i bilsport. I forhold til e30 som er en riktig sammenlikning er 240 totalt overlegen, se bare i bilsporten. Vet ikke om jeg skal le eller gråte av denne påstanden Haha turbodiesel du bryr deg jo ikke en dritt om kjøreegenskaper snakker jo bare om å kappe fjører og dritt heletiden ikke rart du liker volvo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
evovrs Skrevet November 8, 2011 Share Skrevet November 8, 2011 240 har i 20 år vært en kul bil. Er en grunn denne bilen er den mest vellykkede bilen som er laget. De kan fortsatt ses på veiene og brukes hyppig i bilsport. I forhold til e30 som er en riktig sammenlikning er 240 totalt overlegen, se bare i bilsporten. Vet ikke om jeg skal le eller gråte av denne påstanden Haha turbodiesel du bryr deg jo ikke en dritt om kjøreegenskaper snakker jo bare om å kappe fjører og dritt heletiden ikke rart du liker volvo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet November 8, 2011 Share Skrevet November 8, 2011 hahahahahahaha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
evovrs Skrevet November 8, 2011 Share Skrevet November 8, 2011 hahahahahahaha Er jo fin den da Med kule lys i hjulbuen og greier og greier.. Skulle ønske jeg hadde en slik en Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet November 8, 2011 Share Skrevet November 8, 2011 Så så... Han skal ha for et gjennomført bygg, hvertfall Slikt er sjelden kost i BMW-campen og. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet November 8, 2011 Share Skrevet November 8, 2011 dette er jo bare snakk om lys effekter som ligger under bilen på et bilshow hvor den er utstilt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet November 8, 2011 Share Skrevet November 8, 2011 hahahahahahaha Er jo fin den da Med kule lys i hjulbuen og greier og greier.. Se litt nøyere så ser du at lysene er under bilen, type på gulvet, og ikke en del av bilen;) han skal ha for sykt gjennomført bil! Jeg er nok en av 240-haterne jeg også, men om jeg skulle nevnt den tøffeste av dem, så må dette være den! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet November 8, 2011 Share Skrevet November 8, 2011 Too fast for me spiff:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E30 325 Skrevet November 8, 2011 Share Skrevet November 8, 2011 Rf er kult, og ikke oppbrukt, så har han tirksa noe med frontlyktene sine Edit: var vist jævla treig med å poste denne, sikta da til e36en torek la ut bilde av Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haakon85 Skrevet November 8, 2011 Share Skrevet November 8, 2011 M3 über alles! Loaded! Men finest i grå da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå