StigJ Skrevet Desember 7, 2011 Share Skrevet Desember 7, 2011 tror nesten den er norsk siden det er norske skilt på den hehe Tror nok du må studere norske skilt. Rett og slett sveitsiske skilt fra Vaud Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet Desember 7, 2011 Share Skrevet Desember 7, 2011 MYE fine e28èr her nå syntes jeg, liker er den norks den sorte der i siste post? tror nesten den er norsk siden det er norske skilt på den hehe Tror nok du må studere norske skilt. Denne er NORSK! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marjooozz Skrevet Desember 7, 2011 Share Skrevet Desember 7, 2011 tror nesten den er norsk siden det er norske skilt på den hehe Tror nok du må studere norske skilt. Rett og slett sveitsiske skilt fra Vaud Når ble UE 59990 Vaud skilt? Den ble vraket 04.12.2003 :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marjooozz Skrevet Desember 7, 2011 Share Skrevet Desember 7, 2011 MYE fine e28èr her nå syntes jeg, liker er den norks den sorte der i siste post? tror nesten den er norsk siden det er norske skilt på den hehe Tror nok du må studere norske skilt. Denne er NORSK! Takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Desember 7, 2011 Share Skrevet Desember 7, 2011 Var det noen som tvilte på at den var norsk??? og btw sånn stuk i 2003??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marjooozz Skrevet Desember 7, 2011 Share Skrevet Desember 7, 2011 tror det bare ble en misforståelse av bildene ja jeg stussa litt på stuket jeg også, men søkte den opp med 2282 og der står det at den ble vraket i 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen-A Skrevet Desember 7, 2011 Share Skrevet Desember 7, 2011 Tror ikke den er vraket. De må være no feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marjooozz Skrevet Desember 7, 2011 Share Skrevet Desember 7, 2011 prøv selv: Send Reg. nummer til 2282. håper det er feil... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Desember 7, 2011 Share Skrevet Desember 7, 2011 Nye skilt og vraka i 2003, kan jo ha brukt skilta til en anna men da har han vel ikke fått ut nye skilt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-alpin Skrevet Desember 7, 2011 Share Skrevet Desember 7, 2011 Bilen er norsk,eier er Arild G her på forumet å flere bilder er her:http://www.bimmers.no/forum/viewtopic.php?f=6&t=154520 Bare photoshop regnr.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen-A Skrevet Desember 7, 2011 Share Skrevet Desember 7, 2011 Riktig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet Desember 7, 2011 Share Skrevet Desember 7, 2011 Noen som har noe mer snadder på lager? Denne 850´en er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Desember 7, 2011 Share Skrevet Desember 7, 2011 Veldig bra bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen-A Skrevet Desember 7, 2011 Share Skrevet Desember 7, 2011 E31 er mye bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik89 Skrevet Desember 7, 2011 Share Skrevet Desember 7, 2011 Noekult kom med denne for en stund tilbake, og sikkert flere som har postet den..men den fortjener enda en repost synes nå jeg ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå