M3 Yngve Skrevet Januar 5, 2011 Share Skrevet Januar 5, 2011 Hvordan felger er det på denne gråe E46 M3en ? Fy å tøff E39. Fikk noen rare ide`r i hodet her. Og kan man ikke slutte å kopiere alle bildene???? Skjønner jo hva man komenterer. Tusen takk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen-A Skrevet Januar 5, 2011 Share Skrevet Januar 5, 2011 e39n var rå ja. Du må slutte å tenke så mye yngve=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet Januar 5, 2011 Share Skrevet Januar 5, 2011 Hvordan felger er det på denne gråe E46 M3en ? Rotiform SJC, i 19". Slike: http://rotiform.com/products_forged_race_sjc.htm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet Januar 5, 2011 Share Skrevet Januar 5, 2011 mye fett her! får mye syke idèr nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Januar 5, 2011 Share Skrevet Januar 5, 2011 Hmm...tenk at man ikke trenger store fangere og vinger og sånt for å få en bil FIN! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet Januar 6, 2011 Share Skrevet Januar 6, 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fizn Skrevet Januar 6, 2011 Share Skrevet Januar 6, 2011 Elsker Golf 1, fy så rått! Å den der E36'en er også herlig, leste prosjektet hannes her om dagen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Januar 6, 2011 Share Skrevet Januar 6, 2011 Elsker Golf 1, fy så rått! Å den der E36'en er også herlig, leste prosjektet hannes her om dagen. Den aktuelle Golfen et par innlegg tidligere i tråden er en Golf II (1983-92). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet Januar 6, 2011 Share Skrevet Januar 6, 2011 Elsker Golf 1, fy så rått! Å den der E36'en er også herlig, leste prosjektet hannes her om dagen. link til prosjektet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fizn Skrevet Januar 6, 2011 Share Skrevet Januar 6, 2011 Elsker Golf 1, fy så rått! Å den der E36'en er også herlig, leste prosjektet hannes her om dagen. Den aktuelle Golfen et par innlegg tidligere i tråden er en Golf II (1983-92). Ja det er det sannelig, hehe Men de er da fete dem også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitrox111 Skrevet Januar 6, 2011 Share Skrevet Januar 6, 2011 Husker ikke om jeg har lagt inn bilder av min her, men tror ikke jeg har lagt inn dette hvertfall =) senke bittelitt slik at felgkant og hjulbue kant går akkurat mot hverandre så blir det bra =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet Januar 6, 2011 Share Skrevet Januar 6, 2011 Syk E38 du har nitrox! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitrox111 Skrevet Januar 6, 2011 Share Skrevet Januar 6, 2011 Takker takker! Bra at noen gir meg noen positive kommentarer =) Bilen er ikke glad i og bli kjørt rundt i den høyden, men man må ofre litt... koster og være kar!!! EDIT: et par bilder til, som sagt, mulig jeg reposter, men husker jaggu ikke om jeg har lagt inn her elr ikke, og orker ikke sitte og lese gjennom 38 sider ;P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fizn Skrevet Januar 6, 2011 Share Skrevet Januar 6, 2011 Kjøre lowrider er en stil, å den må holdes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daigzen Skrevet Januar 7, 2011 Share Skrevet Januar 7, 2011 Har aldri vore noe fan av e38, men din nitrox111 tok kaka! Space ut framfelgen littegranne, så har du et perfekt stuk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå