Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Fortsatt fail med Golf 1 hjulbuer på 02 ?

Helt klart tøft, ...men! Denne blir helt klart lettvekter iforrhold til 02'n til Yngve, som er bygd opp på anabole steroider å annet hormonelle skjermer :twisted:

Skrevet

Turbo og kompressor?

09.jpg

Dette er definitivt den råeste Z'n som er laget, bilen har et overlegent utseende, noe som viser at den har selvtillit! :) Har aldri likt Z biler før men denne er grom!

mzvt191qg8xlzxv8mkjk.jpg

j8bthla24wxzx75fyg4m.jpg

Skrevet
Turbo og kompressor?

09.jpg

Dette er definitivt den råeste Z'n som er laget, bilen har et overlegent utseende, noe som viser at den har selvtillit! :) Har aldri likt Z biler før men denne er grom!

mzvt191qg8xlzxv8mkjk.jpg

j8bthla24wxzx75fyg4m.jpg

Z`n og 6`ern har ganske mange like trekk synes jeg,..

OG DET ER PENT! ;D

Skrevet
Turbo og kompressor?

Ser bare en kompressor jeg.

Det er et speilbilde APedersen ;)

Ser bare en kompressor (og speilbildet av den) jeg også, men vet jo med meg selv at en turbo ligger i 99.9% av tilfellene på eksos-siden... Så teoretisk sett er mulig at det er en turbo også oppi der....

Skrevet
Turbo og kompressor?

Det er et speilbilde APedersen ;)

Ser bare en kompressor (og speilbildet av den) jeg også, men vet jo med meg selv at en turbo ligger i 99.9% av tilfellene på eksos-siden... Så teoretisk sett er mulig at det er en turbo også oppi der....

Hahahah ja, så det nå!!! Dæven det tok lang tid før jeg så, og ja vet at turboen som regel ligger på eksossiden, men tenkte kanskje det var mulig :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...