///Mr.X Skrevet Februar 17, 2012 Skrevet Februar 17, 2012 Fortsatt fail med Golf 1 hjulbuer på 02 ? Helt klart tøft, ...men! Denne blir helt klart lettvekter iforrhold til 02'n til Yngve, som er bygd opp på anabole steroider å annet hormonelle skjermer
APedersen Skrevet Februar 17, 2012 Skrevet Februar 17, 2012 Turbo og kompressor? Dette er definitivt den råeste Z'n som er laget, bilen har et overlegent utseende, noe som viser at den har selvtillit! Har aldri likt Z biler før men denne er grom!
nitrox111 Skrevet Februar 17, 2012 Skrevet Februar 17, 2012 Turbo og kompressor? Dette er definitivt den råeste Z'n som er laget, bilen har et overlegent utseende, noe som viser at den har selvtillit! Har aldri likt Z biler før men denne er grom! Z`n og 6`ern har ganske mange like trekk synes jeg,.. OG DET ER PENT! ;D
FTE Skrevet Februar 17, 2012 Skrevet Februar 17, 2012 Turbo og kompressor? Ser bare en kompressor jeg.
MonsterM3 Skrevet Februar 17, 2012 Skrevet Februar 17, 2012 Turbo og kompressor? Ser bare en kompressor jeg. Det er et speilbilde APedersen
Pedi Skrevet Februar 17, 2012 Skrevet Februar 17, 2012 Turbo og kompressor? Ser bare en kompressor jeg. Det er et speilbilde APedersen Ser bare en kompressor (og speilbildet av den) jeg også, men vet jo med meg selv at en turbo ligger i 99.9% av tilfellene på eksos-siden... Så teoretisk sett er mulig at det er en turbo også oppi der....
fizn Skrevet Februar 17, 2012 Skrevet Februar 17, 2012 Mmmmm.. http://images.bimmers.no/files/79izut6zr1wx3cnzig0x.jpg Leif Harald sin gamle det der? Farlig lik værtfall med samme felgene.
bmw-E30 Skrevet Februar 18, 2012 Skrevet Februar 18, 2012 Mmmmm.. http://images.bimmers.no/files/79izut6zr1wx3cnzig0x.jpg Leif Harald sin gamle det der? Farlig lik værtfall med samme felgene. Ja han kjøpte den vell av daværende eier når bildet ble tatt. Fin bil ja
APedersen Skrevet Februar 18, 2012 Skrevet Februar 18, 2012 Turbo og kompressor? Det er et speilbilde APedersen Ser bare en kompressor (og speilbildet av den) jeg også, men vet jo med meg selv at en turbo ligger i 99.9% av tilfellene på eksos-siden... Så teoretisk sett er mulig at det er en turbo også oppi der.... Hahahah ja, så det nå!!! Dæven det tok lang tid før jeg så, og ja vet at turboen som regel ligger på eksossiden, men tenkte kanskje det var mulig
MikaelR Skrevet Februar 18, 2012 Skrevet Februar 18, 2012 Den mustang va alt før clean, så nesten ut som en RC bil
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå