Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Senkinga er fæl og ødelegger bilens cleene linjer. i hvertfall bak. 17" med kant og enten originalfangere eller kun spoiler, ikke begge deler, det harmonerer ikke. Det der er et misforstått stuk, akkurat som rusty. :roll: Han skulle aldri hatt gamle BMWr!

Godt vi har forskjellige meninger om ting. I mine øyne er Mike en type som virkelig gjennomfører, det er kanskje ikke sånn alle liker å ha biler. Men han ender opp med noen ting som du aldri har sett før, og jeg personlig elsker rusty, har lest den tråden sikkert 100 ganger.

Denne bilen er ikke et unntak, gud for en tøff kjerre.

+1

Skrevet

Forskjellen er vel strengt tatt at han har slept ut all luft av belgene sine på bildene forrige side :P Den er jo ikke satt opp på static regner jeg med.

Skrevet

Sinnsykt pen med den høyden rett over her. For mye senk ser aldri pent ut i mine øyne. Senk ned til felgkant er maks, med noen få unntak.

Skrevet
Tusen ganger penere før: :wink:

E9-4.jpg

Må faktisk nesten si meg enig her, ser mye mer ekslusiv ut og synes kanskje ikke en slik strøken historisk bil kler å være helt på bakken, ser veldig bra ut på det bilde der ;)

Skrevet
Sinnsykt pen med den høyden rett over her. For mye senk ser aldri pent ut i mine øyne. Senk ned til felgkant er maks, med noen få unntak.

x2, godt noen har forstått det.

Blir ikke bilen lav nok med hjulbue 1-2cm over felgen, så får man gå ned på felgstørrelse og rulleomkrets. Ellers ser det bare uproporsjonalt ut. Vi er da kunstnere, ikke vulgære..

Skrevet

Jeg syns at "stance" bør gå på forholdet mellom skjermer og hjul, og i mitt hode blir det perfekt når skjermkant går i overkant av felg. Med en gang du gjemmer bort felgen bak skjermkanten, da blir det ikke pent.

Jeg syns ikke stance bør gå på høyde fra bakken. Klart det er penere med en lav bil som svever få cm over bakken, men det er ikke noe poeng i seg selv. Om du kan senke bilen så lavt at forholdet mellom hjul og skjerm er perfekt, samtidig som bilen til en viss grad er kjørbar, hvorfor senke mer? Er det er poeng at det skal være så risikabelt som mulig å kjøre rundt med tanke på eksosanlegg og bunnpanner?

Jeg senket min forrige bil slik at skjermkanten gikk omtrent på linje med hjulet. Da skrapte jeg litt med eksosen på fartshumper hvis de var høye nok, og kom meg ikke over slike firkanthumper. Jeg hadde dog ingen problemer med bunnpannen. Kunne sikkert gått lavere om jeg hadde hatt lyst, men ser ikke poenget. Kunne maks vært 1-2 cm lavere.

Syns også at det ofte passer med et svakt stuk, hvor fronten er litt lavere enn baken. Dette passer noen biler bedre enn andre, men om du må presse bakskjermen over felgkanten for at bilen skal bli "jevn", så passer det bedre at bilen heller litt ene veien.

Bilde for referanse :)

IMG_1923.jpg

Skrevet

Ja, men så klart til en viss grad. Er ikke kult med riktig avstand foran, og 5-6cm mellom hjulbue og dekk bak. Det skal bør være lik avstand mellom hjul og skjerm foran og bak, men kult med litt stuk :)

Skrevet
Ja, men så klart til en viss grad. Er ikke kult med riktig avstand foran, og 5-6cm mellom hjulbue og dekk bak. Det skal bør være lik avstand mellom hjul og skjerm foran og bak, men kult med litt stuk :)

syns et par cm forskjell er perfekt, to cm lavere foran enn bak. Må ha vipp :mrgreen:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...