NBCustom Skrevet Januar 26, 2011 Share Skrevet Januar 26, 2011 Det der er en Toyota Aristo, ikke noe lexus, hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Januar 26, 2011 Share Skrevet Januar 26, 2011 Det der er en Toyota Aristo, ikke noe lexus, hehe Det er faktisk feil...Toyota Aristo ble KUN levert i japan, da med rattet på "feil" side...Mange tunere i usa bytter om logoer til aristo (aner ikke hvorfor!) så den bilen der er FAKTISK en lexus gs.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet Januar 26, 2011 Share Skrevet Januar 26, 2011 Det der er en Toyota Aristo, ikke noe lexus, hehe Det er faktisk feil...Toyota Aristo ble KUN levert i japan, da med rattet på "feil" side...Mange tunere i usa bytter om logoer til aristo (aner ikke hvorfor!) så den bilen der er FAKTISK en lexus gs.... Den fikk du retta fort Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Januar 26, 2011 Share Skrevet Januar 26, 2011 seff...jeg har ofte rett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eeikenes Skrevet Januar 26, 2011 Share Skrevet Januar 26, 2011 Bare jeg som syntes det var noe som ligna litt her? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet Januar 26, 2011 Share Skrevet Januar 26, 2011 Bare jeg som syntes det var noe som ligna litt her? Ja! Fargen var ganske lik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWMorten11 Skrevet Januar 26, 2011 Share Skrevet Januar 26, 2011 eneste som ligna i det hele tatt med det der var fargen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eeikenes Skrevet Januar 26, 2011 Share Skrevet Januar 26, 2011 Syns nesten breddinga og så ut som litt m3 tendenser. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fizn Skrevet Januar 26, 2011 Share Skrevet Januar 26, 2011 Haha, tja.. Fargen var jo ganske lik da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eeikenes Skrevet Januar 26, 2011 Share Skrevet Januar 26, 2011 Kansje jeg som er blind idag da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Januar 26, 2011 Share Skrevet Januar 26, 2011 Synes denne var riktig så grom. 9.5x22 og 12x22 felger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fizn Skrevet Januar 26, 2011 Share Skrevet Januar 26, 2011 Enig, den der var pen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Januar 26, 2011 Share Skrevet Januar 26, 2011 Kansje jeg som er blind idag da.. Ja, det må du være!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitrox111 Skrevet Januar 26, 2011 Share Skrevet Januar 26, 2011 Kansje jeg som er blind idag da.. Ja, det må du være!! ang. breddinga så synes jeg også det var litt likheter ; ) men vill ikke påstå at det var noe særlig mere enn bredding og farge ;P Da er vi 2 blinde isåfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Januar 26, 2011 Share Skrevet Januar 26, 2011 Vet ikke om noen er repost, men for gå Feit 7'er Laaaaav golf Feit 7'er til rx7.. tøft bilde.. Nissan pao som er pimpa litt.. hehe Til slutt, en gammal sliter.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå