Gå til innhold

litt snadder for øyet til mannfolk med bein i nesa (kun stanceworks)

Anbefalte innlegg

Regnet med å få noe haters-kommentarer... Hva har du sånn imot japsebiler egentlig?

x2. Carburation har nok røyka noen sure sokker. Motoren som sitter i s2000 er en genial motor! Men mener selv at det er litt feil med en slik motor i en 02. Men hva skal vel jeg si.. Jeg hadde satt dieselmotor i den :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regnet med å få noe haters-kommentarer... Hva har du sånn imot japsebiler egentlig?

F.eks:

Trangt å skru, dårlig kvalitet, ugly utsjåande, ekkel komfort, sittestillinga, draget i motoren, krenger, stygg lyd, ruster, billig,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skru på litt japs så forstår du kanskje ka eg meine med dårlig kvalitet ?

Har ikkje så mykje å sei på motorane deiras, utenom at dei er kjedelige. Men ka hjelpe da at motoren går langt når bilen ruster hol i før den har gått 80.000 km.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skru på litt japs så forstår du kanskje ka eg meine med dårlig kvalitet ?

Har ikkje så mykje å sei på motorane deiras, utenom at dei er kjedelige. Men ka hjelpe da at motoren går langt når bilen ruster hol i før den har gått 80.000 km.

Nå skal vel ikke du uttale deg om dårlig kvalitet som liker vw. Jeg liker vw jeg også, men jeg ville ikke ropt høyest om dårlig kvalitet da :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gutter, folk mener forskjellig, og vi kommer aldri til å bli enige om noe som helst, så sier som jeg har sagt før, la dette være bildetråd, så kan man diskutere videre i tulletråden! ;)

Og plis: ikke kommenter for hver bil dere ikke liker! Blir for dumt, folk har forskjellige meninger! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...