Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, 3 i bilen min er ubrukelig hehe :P 1 helst :P Har ikke kjøpt valse, men låner en ifra en kompis, som låner en valse :P

Satser på at jeg skal kun knekke kanten innvendig, men må kanskje valse litt utover selve buen også, men ikke mye.

Stance merke må du skaffe deg vettu :P Var heldig å fikk kjøpt fra FredrikWake jeg hehe.

Skrevet

Haha stemmer det :P Ingen? Det er jo ikke bra, det må jo være noeen :P.. Er ikke mangen i Bergen heller, har funnet en som har, og alle låner den haha.. :P

Skrevet
Vet ikke om denne er posta før, men dette må være verdens feteste E30 touring of all times

[ Bilde ]

Det ser sånn ut på avstand ja, men den er juksa sammen av en russer som nesten ikke kan vise seg på gata i usa lengre.

Og btw, min er verdens feteste touring :mrgreen:

Skrevet
Vet ikke om denne er posta før, men dette må være verdens feteste E30 touring of all times

[ Bilde ]

Det ser sånn ut på avstand ja, men den er juksa sammen av en russer som nesten ikke kan vise seg på gata i usa lengre.

Si ikke det 8) neida :P

Skrevet

[ Bilde ]

Si ikke det 8) neida :P

Denne ga du meg heelt gratis;

min virker nå iallefall :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...