Jokkke Skrevet Juli 17, 2012 Share Skrevet Juli 17, 2012 Ja, 3 i bilen min er ubrukelig hehe 1 helst Har ikke kjøpt valse, men låner en ifra en kompis, som låner en valse Satser på at jeg skal kun knekke kanten innvendig, men må kanskje valse litt utover selve buen også, men ikke mye. Stance merke må du skaffe deg vettu Var heldig å fikk kjøpt fra FredrikWake jeg hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet Juli 17, 2012 Share Skrevet Juli 17, 2012 Jeg var forsein, spurte han jeg medXD ingen i Ålesund som har valse, sikkert fordi vi er så gjerrig, hehe:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Juli 17, 2012 Share Skrevet Juli 17, 2012 Haha stemmer det Ingen? Det er jo ikke bra, det må jo være noeen .. Er ikke mangen i Bergen heller, har funnet en som har, og alle låner den haha.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Juli 17, 2012 Share Skrevet Juli 17, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Juli 18, 2012 Share Skrevet Juli 18, 2012 Vet ikke om denne er posta før, men dette må være verdens feteste E30 touring of all times Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Juli 18, 2012 Share Skrevet Juli 18, 2012 Vet ikke om denne er posta før, men dette må være verdens feteste E30 touring of all times[ Bilde ] Det ser sånn ut på avstand ja, men den er juksa sammen av en russer som nesten ikke kan vise seg på gata i usa lengre. Og btw, min er verdens feteste touring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Juli 18, 2012 Share Skrevet Juli 18, 2012 Haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
martinwenberg Skrevet Juli 18, 2012 Share Skrevet Juli 18, 2012 Vet ikke om denne er posta før, men dette må være verdens feteste E30 touring of all times[ Bilde ] Det ser sånn ut på avstand ja, men den er juksa sammen av en russer som nesten ikke kan vise seg på gata i usa lengre. Og btw, min er verdens feteste touring Si ikke det neida Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Juli 18, 2012 Share Skrevet Juli 18, 2012 Vet ikke om denne er posta før, men dette må være verdens feteste E30 touring of all times[ Bilde ] Det ser sånn ut på avstand ja, men den er juksa sammen av en russer som nesten ikke kan vise seg på gata i usa lengre. Og btw, min er verdens feteste touring Si ikke det neida Denne ga du meg heelt gratis; min virker nå iallefall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Juli 18, 2012 Share Skrevet Juli 18, 2012 Det gjør hans også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegardb17 Skrevet Juli 18, 2012 Share Skrevet Juli 18, 2012 Rått eller overkill? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Juli 18, 2012 Share Skrevet Juli 18, 2012 Rått eller overkill?[ Bilde ] Dekkstrekk er latterlig stygt, men gromt hvis han har motor til å forsvare bredda på hjulene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet Juli 18, 2012 Share Skrevet Juli 18, 2012 Bredden var overkill men rått! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegardb17 Skrevet Juli 18, 2012 Share Skrevet Juli 18, 2012 dekkstrekk er viktig! Blir ikke lav og fin uten Hadde likt å sett den øverste E34'n fra andre vinkler! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haakon85 Skrevet Juli 19, 2012 Share Skrevet Juli 19, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå