Gå til innhold

litt snadder for øyet til mannfolk med bein i nesa (kun stanceworks)

Anbefalte innlegg

Oransje blinkers er det klart tøffaste, men nå har mange begynte å bruke det. Dessverre.

Er jaggu ikke lett å ikke være mainstream i disse dager! Må vel bare stå på:)

Det å prøve så hardt på å være annerledes blir litt barnslig vel?

Hvis oransje blinklys passer til bilens farge eller uttrykket du ønsker å oppnå, gir det ikke mening å male de blå bare for å være forskjellig?

Til tråden:

tumblr_m8rdm3ZMPj1qc8le9o1_500.jpg

Vanligvis synes jeg ikke amcar er noe å trakte etter, men dette bildet gir meg faktisk litt lyst på et skikkelig flak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oransje blinkers er det klart tøffaste, men nå har mange begynte å bruke det. Dessverre.

Er jaggu ikke lett å ikke være mainstream i disse dager! Må vel bare stå på:)

Det å prøve så hardt på å være annerledes blir litt barnslig vel?

Hvis oransje blinklys passer til bilens farge eller uttrykket du ønsker å oppnå, gir det ikke mening å male de blå bare for å være forskjellig?

Hva har du røyka for noe? er jo saueflokkmentaliteten som er barnslig. Typisk, se på den bilen a: "sånn må vi også gjøre det, siden han har gjort det" :roll: Finnes jo ikke noe tristere enn å se 70 biler med samme stuket på et treff. Da blir i hvertfall min ekspresjonistiske kunstnersjel lei seg, og får mest lyst til å dra fra treffet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva har du røyka for noe? er jo saueflokkmentaliteten som er barnslig. Typisk, se på den bilen a: "sånn må vi også gjøre det, siden han har gjort det" :roll: Finnes jo ikke noe tristere enn å se 70 biler med samme stuket på et treff. Da blir i hvertfall min ekspresjonistiske kunstnersjel lei seg, og får mest lyst til å dra fra treffet.

De aller fleste som modifiserer bil tenker likt som deg, så det er jo sjelden to kliss like biler på et treff med mindre det er to E39 tilstede.

Det å hele tiden ha et behov for å vise hvor spesiell og annerledes man er har barnslige konnotasjoner spør du meg. Det som er litt artig er at man da ofte faller innenfor en stereotyp for folk som tenker likt (les: hipster, emo, bonde med senka dieselbrakke).

tumblr_m8lr78sIaN1qc8le9o1_500.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...