Poppy Skrevet August 15, 2012 Share Skrevet August 15, 2012 [ Bilde ][ Bilde ] Lyden i de der , ahhhhhh (starter på 0:13) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet August 15, 2012 Share Skrevet August 15, 2012 kul golf som rulla rundt i Bodø by[ Bilde ] Hva gjør den ødelagte søpla i denne tråden? Få den til huggeren fortest mulig. Slike biler skal skinne og ha minst mulig rust Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eystein Ose Skrevet August 15, 2012 Share Skrevet August 15, 2012 kul golf som rulla rundt i Bodø by Gikk en slik en her i Ørsta og før.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leadfoot Skrevet August 16, 2012 Share Skrevet August 16, 2012 Oransje blinkers er det klart tøffaste, men nå har mange begynte å bruke det. Dessverre.Er jaggu ikke lett å ikke være mainstream i disse dager! Må vel bare stå på Det å prøve så hardt på å være annerledes blir litt barnslig vel? Hvis oransje blinklys passer til bilens farge eller uttrykket du ønsker å oppnå, gir det ikke mening å male de blå bare for å være forskjellig? Til tråden: Vanligvis synes jeg ikke amcar er noe å trakte etter, men dette bildet gir meg faktisk litt lyst på et skikkelig flak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet August 16, 2012 Share Skrevet August 16, 2012 Hvis oransje blinklys passer til bilens farge eller uttrykket du ønsker å oppnå, gir det ikke mening å male de blå bare for å være forskjellig? Different for the sake of different. Mange som går i den "fella" for tiden.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet August 16, 2012 Share Skrevet August 16, 2012 Oransje blinkers er det klart tøffaste, men nå har mange begynte å bruke det. Dessverre.Er jaggu ikke lett å ikke være mainstream i disse dager! Må vel bare stå på Det å prøve så hardt på å være annerledes blir litt barnslig vel? Hvis oransje blinklys passer til bilens farge eller uttrykket du ønsker å oppnå, gir det ikke mening å male de blå bare for å være forskjellig? Hva har du røyka for noe? er jo saueflokkmentaliteten som er barnslig. Typisk, se på den bilen a: "sånn må vi også gjøre det, siden han har gjort det" Finnes jo ikke noe tristere enn å se 70 biler med samme stuket på et treff. Da blir i hvertfall min ekspresjonistiske kunstnersjel lei seg, og får mest lyst til å dra fra treffet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet August 16, 2012 Share Skrevet August 16, 2012 Når får vi se dine kunstverk da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet August 16, 2012 Share Skrevet August 16, 2012 Siden kunstersjelen nbcustom drar opp diskusjon etter diskusjon så får jeg spe på med litt bilder, da dette er bildetråd! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet August 16, 2012 Share Skrevet August 16, 2012 Mindre mas, flere bilder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen.s Skrevet August 16, 2012 Share Skrevet August 16, 2012 e36 uten m-tech. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leadfoot Skrevet August 16, 2012 Share Skrevet August 16, 2012 Hva har du røyka for noe? er jo saueflokkmentaliteten som er barnslig. Typisk, se på den bilen a: "sånn må vi også gjøre det, siden han har gjort det" Finnes jo ikke noe tristere enn å se 70 biler med samme stuket på et treff. Da blir i hvertfall min ekspresjonistiske kunstnersjel lei seg, og får mest lyst til å dra fra treffet. De aller fleste som modifiserer bil tenker likt som deg, så det er jo sjelden to kliss like biler på et treff med mindre det er to E39 tilstede. Det å hele tiden ha et behov for å vise hvor spesiell og annerledes man er har barnslige konnotasjoner spør du meg. Det som er litt artig er at man da ofte faller innenfor en stereotyp for folk som tenker likt (les: hipster, emo, bonde med senka dieselbrakke). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon88 Skrevet August 16, 2012 Share Skrevet August 16, 2012 En "tøff" bil for å bligjøre NB custom også.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet August 16, 2012 Share Skrevet August 16, 2012 Veit ikkje koffor men det var litt sjarm med denne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svartbekk Skrevet August 16, 2012 Share Skrevet August 16, 2012 kul golf som rulla rundt i Bodø by [ Bilde ] Gikk en slik en her i Ørsta og før.. Golfen jeg hadde i fjor en gang, ble så møkk lei den at jeg ikke gadd å gjøra den ferdig så jeg sendte den på høggern Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwtussan Skrevet August 16, 2012 Share Skrevet August 16, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå