Torek Skrevet August 22, 2012 Share Skrevet August 22, 2012 Nye hjul til s4'n igjen. Har senka den litt til etter dette bildet ble tatt, men dette er bruksbilen så da begrenser det seg hvor lavt jeg orker å gå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet August 22, 2012 Share Skrevet August 22, 2012 oooo hvilke felger er det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haakon85 Skrevet August 22, 2012 Share Skrevet August 22, 2012 Mulignes en liten avsporing her, men jeg satt og så på bilder av Mclarens nyeste "one off"-kreasjon X1 og det første som slo meg var at profilen var griselik audi R8. Noen her som synes det samme? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet August 22, 2012 Share Skrevet August 22, 2012 Lik bil med citroen-deksel på bakhjula... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jojr Skrevet August 22, 2012 Share Skrevet August 22, 2012 Lik bil med citroen-deksel på bakhjula... Ja kunne like gjerne vært en prototype på ny Citroen SM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet August 22, 2012 Share Skrevet August 22, 2012 Var ikke dum, den R8-sammenligninga der, så det ikke selv - ligner som F. Veldig praktis på vinterstid, sånn bakhjulsdekseldesign... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet August 22, 2012 Share Skrevet August 22, 2012 Ingen som bruker slike biler på vintern da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet August 22, 2012 Share Skrevet August 22, 2012 Var bare en generell tanke Tror det var Top Gear som testet en 50-talls Saab i en av de siste episodene, den hadde også hjula innafor (typ Citroën design) og var totalt ubrukelig i snø da det samlet seg. Kom på den bilen da jeg så dette Eieren av X1 ha noe han kunne kjøre rundt til restauranter og byliv med i en "tuxedo". Veldig Bruce Wayne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fizn Skrevet August 22, 2012 Share Skrevet August 22, 2012 oooo hvilke felger er det? Ser ut som disse som er kommer fra Land Rover http://www.finishlinewheels.com/LAND+RO ... -72146U10/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet August 22, 2012 Share Skrevet August 22, 2012 helvetes tilpasning med andre ord... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fizn Skrevet August 22, 2012 Share Skrevet August 22, 2012 helvetes tilpasning med andre ord... Ikke nødvendigvis, Audi har vell 5x112 og Land Rover har 5x114,3. Så er vell egentlig bare å handle noen slingrebolter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carburetion Skrevet August 22, 2012 Share Skrevet August 22, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T. Thøgersen Skrevet August 22, 2012 Share Skrevet August 22, 2012 Den her synes jeg var skikkelig fin: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWsideways Skrevet August 22, 2012 Share Skrevet August 22, 2012 Ossen felger er det på s4'n? Drit feite! Har noe likner bare med mindre curve på min a4. Noe ala borbet type a. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet August 22, 2012 Share Skrevet August 22, 2012 BBS LM reps Å det er en RS2 Edit: Sorry, men tenkte ikke over bilen til Tore der! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå