LasseEllingsen Skrevet August 27, 2012 Share Skrevet August 27, 2012 I just came.. Porschedilla! Da gir jeg meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet August 27, 2012 Share Skrevet August 27, 2012 [ Bilde ] Facelift bil med preface skjermer/blinklys? Ikke helt min smak gitt! Hvordan ser man at det er facelift? Spørav nysgjerrighet:) du ser det på frontlamper ganske lett, pluss en hel del småting : Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet August 27, 2012 Share Skrevet August 27, 2012 tror jeg ble litt forelska i e46 akkurat nå jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haakon85 Skrevet August 27, 2012 Share Skrevet August 27, 2012 Apropos Porsche: Stod og siklet på denne skjønnheten på Rudskogen i helgen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet August 27, 2012 Share Skrevet August 27, 2012 @Tzunami, M3 kom aldri med samme facelift front som vanlig coupe. Så det er nok en M3 med sveisa badlook Facelift coupe kom med integrert blinklys i lykta foran, type "oneblock" om man kan si det sånn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet August 27, 2012 Share Skrevet August 27, 2012 vet jeg jo egentlig når du sier det Ikke mye lekkert iallefall.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet August 27, 2012 Share Skrevet August 27, 2012 I see your Porsche-dilla, and I raise it with Ferrari-dilla: Flere her: http://forums.dieselstation.com/index.p ... =36585&hl= Because racecar! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet August 27, 2012 Share Skrevet August 27, 2012 Vet ikke hva dette er men OMG Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ronnigoon Skrevet August 27, 2012 Share Skrevet August 27, 2012 kom over denne igår når jeg satt å kjeda meg. falt pladask! sett bort fra det med rattet da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet August 27, 2012 Share Skrevet August 27, 2012 The King of Europe x 2, en av bilene til VTG-stallen fra Polen. Den gjengen bygger ekstreme biler som dominerer i klassen sin i Europa. Detter er et monster på 2000hk bygd om til 4x4 og med turbo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet August 27, 2012 Share Skrevet August 27, 2012 Fy faen den siste der var fææææl!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet August 27, 2012 Share Skrevet August 27, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tony:) Skrevet August 28, 2012 Share Skrevet August 28, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet August 28, 2012 Share Skrevet August 28, 2012 Mine favoritter fra helgens Royal Fitment treff hos söta bror! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet August 28, 2012 Share Skrevet August 28, 2012 DER var det mye gromt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå