Gå til innhold

litt snadder for øyet til mannfolk med bein i nesa (kun stanceworks)


Anbefalte innlegg

tror det er salih på forumet sin ja, men den er skummelt lik han som kom på 2.(?) i breisladden i sommer på gatebil. hadde han stramma -polen på batteriet(?) så hadde han vunnet over madmike :o

Det der er Martin wikran, han er på forumet her. Husker ikkje user men har over topic lignende:

Wikrans 2.8 e30 turbo wisefab ....3 plassen i breisladden var salih og han er vel ikkje akkurat amatør i drifting :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så du ikke den video'n apedersen la ut for noen dager siden? :P De sier det selv, at sporten er meningsløs i bunn og grunn :P men det er det som gjør det gøy og interessant! en ferdighet helt utenom det vanlige! en du sjeldent har bruk for på vei, men som alikevel har blitt så stort, og har utviklet seg så voldsomt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er helt fantastisk sport jeg! (drifting altså)

i bunn og grunn er fotball helt meningsløst det også, 22 mann løper rundt og jager en ball.

for ikke å snakke om boksing? Totalt meningsløst å gå inn i en ring for å bli slått på :lol:

rolando-civic-title2.jpg

191900031.jpg

rolando-civic-41.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha :P du gjør vel det? :P nei civic'tiden min er nok over for nå ;) hadde jeg beholdt gamlecivicen så hadde den nok fått en 4'er fra bmw type 318is eller noe, og såklart bakhjulstrekk, men hadde blitt ekstremt mye jobb :P

Så nei du, den m5'n er kommet for å bli ;):D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror det er salih på forumet sin ja, men den er skummelt lik han som kom på 2.(?) i breisladden i sommer på gatebil. hadde han stramma -polen på batteriet(?) så hadde han vunnet over madmike :o

Det der er Martin wikran, han er på forumet her. Husker ikkje user men har over topic lignende:

Wikrans 2.8 e30 turbo wisefab ....3 plassen i breisladden var salih og han er vel ikkje akkurat amatør i drifting :P

opasb er navnet dere leter etter ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...