RS-Heggem Skrevet Desember 4, 2012 Share Skrevet Desember 4, 2012 Jeg kan selvfølgelig ta feil, men med det bildet og kontrasten, så vil jeg si bluewater. Jeg vet jo veldig godt hvordan den fargen er. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Desember 4, 2012 Share Skrevet Desember 4, 2012 Er ikke storett forskjeller, og helt enig o at det ser ut som blues water! Første jeg tenkte selv:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Desember 4, 2012 Share Skrevet Desember 4, 2012 Et bilde av en Bluewater! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Desember 4, 2012 Share Skrevet Desember 4, 2012 Har på følelsen at du har posta det før:p Lekker farge som passer formene til e39! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Desember 4, 2012 Share Skrevet Desember 4, 2012 Stemmer det. Elsker det bilde. Bakgrunnsbilde ftw! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Desember 4, 2012 Share Skrevet Desember 4, 2012 Nydelig bilde RS Laster opp litt mer! Digger dette bilde også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fish Skrevet Desember 4, 2012 Share Skrevet Desember 4, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Desember 5, 2012 Share Skrevet Desember 5, 2012 Offf, denne bilen er perFEKT: http://www.flickr.com/photos/cuykendall ... otostream/ And in all sizes :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Desember 5, 2012 Share Skrevet Desember 5, 2012 Et bilde av en Bluewater! [ Bilde ] Er noe helt spesielt med det bildet der, RS... Litt bilder.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Desember 5, 2012 Share Skrevet Desember 5, 2012 http://www.flickr.com/photos/julian_mor ... 123243491/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
N.E.W. Skrevet Desember 5, 2012 Share Skrevet Desember 5, 2012 Siden man kan lirke inn litt andre manneting enn bare biler, så legger jeg ved noen bilder av den 118 fot lange turbinmotoriserte Wally 118 Wallypower som gjør 60 knop. Mahogney/Alu-båten er en tender til en annen interressant yacht: A, som er den hvite. Denne er designet av Philippe Starck. Til slutt noe av det mest brutale som er bygget - Ekranoplan som russerne utviklet under den kalde krigen for å patruljere det kaspiske hav. Også kalt: det kaspiske monster. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Desember 5, 2012 Share Skrevet Desember 5, 2012 Black driving gloves it is! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Desember 5, 2012 Share Skrevet Desember 5, 2012 Haha, sinnsyke båter da N.E.W Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rublings Skrevet Desember 5, 2012 Share Skrevet Desember 5, 2012 Husker når "A" lå langt Bryggen for en stund siden. For en sinnssyk båt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Desember 5, 2012 Share Skrevet Desember 5, 2012 Black driving gloves it is![ Bilde ] Alt på bildet skriker "DRIVING" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå