Poppy Skrevet Desember 5, 2012 Share Skrevet Desember 5, 2012 til en annen interressant yacht: A, som er den hvite. Denne er designet av Philippe Starck. Har sett denne "live" i København.. mener å huske den var eigd av en eller annen russisk olje fyr? Sykt å se når det bare heiser ut det jeg vil kalle en middelsstor cruiser ut fra siden av båten og kjører av gårde" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Desember 5, 2012 Share Skrevet Desember 5, 2012 Må vel ha med iYacht'en til the late mr. Jobs i denne sammenhengen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fizn Skrevet Desember 5, 2012 Share Skrevet Desember 5, 2012 Siden vi er inne på litt båt, så vil jeg dele Nor-Tech 5200 Roadster Ikke noe båt entusiast men fy så rått! (LES: En liten snutt av båten nederst) Og visst jeg husker rett, så er det vell en norsk kar som fant opp dette firmaet i følge Autofil for en god del år siden(?) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fizn Skrevet Desember 5, 2012 Share Skrevet Desember 5, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Desember 5, 2012 Share Skrevet Desember 5, 2012 Tøft det øverste bilde fizn, har du originalen?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fizn Skrevet Desember 5, 2012 Share Skrevet Desember 5, 2012 Tøft det øverste bilde fizn, har du originalen?? Desverre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Desember 6, 2012 Share Skrevet Desember 6, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MonsterM3 Skrevet Desember 6, 2012 Share Skrevet Desember 6, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Desember 6, 2012 Share Skrevet Desember 6, 2012 Får meget lyst på E34 når man ser slikt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegardb17 Skrevet Desember 6, 2012 Share Skrevet Desember 6, 2012 [ Bilde ][ Bilde ] [ Bilde ] [ Bilde ] [ Bilde ] [ Bilde ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Desember 7, 2012 Share Skrevet Desember 7, 2012 Ryan Tuerck, digger hoonigan stilen!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet Desember 7, 2012 Share Skrevet Desember 7, 2012 Siden vi er inne på litt båt, så vil jeg dele Nor-Tech 5200 Roadster Ikke noe båt entusiast men fy så rått! (LES: En liten snutt av båten nederst) Og visst jeg husker rett, så er det vell en norsk kar som fant opp dette firmaet i følge Autofil for en god del år siden(?) [ Bilde ] [ Bilde ] [ Bilde ] [ Bilde ] [ Bilde ] [ Bilde ] Hovedimportøren var faktisk i Arendal Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Desember 7, 2012 Share Skrevet Desember 7, 2012 Må si denne fargen var rå! (Indianapolis Rød) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Desember 7, 2012 Share Skrevet Desember 7, 2012 det gjorde seg faktisk med BMW perfomance-emblem istedetfor vanlig også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet Desember 7, 2012 Share Skrevet Desember 7, 2012 til en annen interressant yacht: A, som er den hvite. Denne er designet av Philippe Starck. [ Bilde ] [ Bilde ] Har sett denne "live" i København.. mener å huske den var eigd av en eller annen russisk olje fyr? Sykt å se når det bare heiser ut det jeg vil kalle en middelsstor cruiser ut fra siden av båten og kjører av gårde" Denna har jeg også sett live! I Montenegro faktisk:p var helt bortpå å kikka! Det var fett! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå