M3 Yngve Skrevet Desember 12, 2012 Share Skrevet Desember 12, 2012 Er da mange flere H1 en tre, her til lands. Går to stk bare her i Sandfjord. Så vet jeg om noen i Oslo å omegn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Desember 12, 2012 Share Skrevet Desember 12, 2012 For en h1 er ikke brei fra før av liksom Montro hva politiet hadde sagt om man suste rundt i Oslo med en sånn en? Det er jaggu mykje anna her i tråden politiet hadde reagert sterkt på Ja, tror kanskje politiet hadde reagert litt om noen suste rundt mitt i Oslo med denne [ Bilde ] Det håper eg da, for da hadde den vert stjelt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Desember 12, 2012 Share Skrevet Desember 12, 2012 Heheh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet Desember 12, 2012 Share Skrevet Desember 12, 2012 Er da mange flere H1 en tre, her til lands.Går to stk bare her i Sandfjord. Så vet jeg om noen i Oslo å omegn. Er en her lokalt i offroadklubben også, pluss to til på vestlandet, begge har kjørt biltrial i terrengtouring Så vil nok tro det er endel flere.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Desember 12, 2012 Share Skrevet Desember 12, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Desember 12, 2012 Share Skrevet Desember 12, 2012 http://www.stancenation.com/2012/04/25/ ... ups-downs/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Desember 12, 2012 Share Skrevet Desember 12, 2012 Mere info og bilder på den Z4en takk !! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Desember 12, 2012 Share Skrevet Desember 12, 2012 Er da mange flere H1 en tre, her til lands.Går to stk bare her i Sandfjord. Så vet jeg om noen i Oslo å omegn. Hmm.. Det kan nok stemme da jeg var borti H1 for et par år siden. Mange av dem på skilt er det uansett ikke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Desember 12, 2012 Share Skrevet Desember 12, 2012 Er da mange flere H1 en tre, her til lands.Går to stk bare her i Sandfjord. Så vet jeg om noen i Oslo å omegn. Er en her lokalt i offroadklubben også, pluss to til på vestlandet, begge har kjørt biltrial i terrengtouring Så vil nok tro det er endel flere.. Tidligere gikk det i alle fall to i Stavanger/Sandnes og en i Flekkefjord. Har selv kjørt alle tre. Spesielt er vel det rette ordet.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MonsterM3 Skrevet Desember 12, 2012 Share Skrevet Desember 12, 2012 Mere info og bilder på den Z4en takk !! Vet ikke om det er samme bil, men den skal være lik iallefall. Kjører Supercar Challenge med den. Jan Storm sin denne her; Storm-Tag Point Racing Jan Storm / NLD BMW Z4 GT3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Desember 12, 2012 Share Skrevet Desember 12, 2012 Sykt kule disse Z4ene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Desember 12, 2012 Share Skrevet Desember 12, 2012 Den der Z4'n er den eneste av Z-serien jeg liker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Desember 12, 2012 Share Skrevet Desember 12, 2012 Her nytter det ikke med noe sur blodtrimma s54... 4.400hk - pris: 130.000 dollar : Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Desember 12, 2012 Share Skrevet Desember 12, 2012 [ Bilde ] MOSLER!! <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Desember 13, 2012 Share Skrevet Desember 13, 2012 Dette er vel snadder for dem som enda spiser snø her inne, men litt kjipt da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå