APedersen Skrevet Desember 22, 2012 Share Skrevet Desember 22, 2012 Jepp, masterpiece Kan hende den er norsk, er ikke helt sikker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwtussan Skrevet Desember 22, 2012 Share Skrevet Desember 22, 2012 Mener dette er samme bilen. Den er meget pen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Desember 22, 2012 Share Skrevet Desember 22, 2012 Deer har du bildene jeg har sett ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Desember 22, 2012 Share Skrevet Desember 22, 2012 3.5 turbo fra 745 som står i den. Ihvertfall var det det tidligere. Pen bil ihvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet Desember 22, 2012 Share Skrevet Desember 22, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Desember 22, 2012 Share Skrevet Desember 22, 2012 Jævlig verst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lamek Skrevet Desember 22, 2012 Share Skrevet Desember 22, 2012 Den brune csi'en som er nevnt og avbildet lengre opp i tråden, Er en bekjent av meg som har eid og bygget opp. Han kjøpte den på begynnelsen av 90 tallet og da var den rimelig orginal.. Den tiden han eide bilen stelte han den ganske bra og han monterte en m106 motor fra e23 745i med getrag 265 manuell og Electromotive datasprut. Den ble senket og fikk det meste godkjent i vognkort om jeg ikke husker feil. Pga lite tilgang til senk til denne tror jeg faktisk fjærskålene fremme er flyttet ned 3-4cm. Enn annen artig detalj er speedometeret som han fikk bygget om i tyskland som ser dønn orginalt ut, men går til 320km/t:) Den siste tiden han hadde tror jeg den gikk på 1,2 bar ladetrykk så den funket rimelig bra:) Den ble solgt foran nesen på meg for 115000,- for ca 5år siden etter det har den hatt 2 eller tre eiere. En i Mo i rana en kar i Bergen og nå tror jeg den går på østlandet. Mener den ble solgt for 165000,- sist den lå ute for salg. Ser heldigvis ut som den er blitt tatt godt vare på. Har fulgt med denne egentlig hele veien og har mange gode minner etter små turer jeg har fått være med på i denne bilen..Eieren selv har vært flere turer nedigjennom europa med denne. Flere Tysklandturer og et par turer i Italia.. DETTE ER MIN DRØMMEBIL:):) Dette bildet er fra banetreff på Røssvoll i Mo i Rana i 1996. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E28Fredrik Skrevet Desember 22, 2012 Share Skrevet Desember 22, 2012 en e28 jeg hadde for å prøve hjula som jeg egentlig skulle ha på prosjektbilen min.. men endte opp med å selge de.. angrer bittert!! og til slutt gamle 7ern min.. kjekk trekkvogn! hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet Desember 23, 2012 Share Skrevet Desember 23, 2012 Siden denne filmen gikk på TV i kveld så må introen vises igjen.. Husker jeg så denne begynelsen mange ganger. Bilen er altså en Lamborghini series II Countach med 12!!! eksosrør. Weeeeeeeeee.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Desember 23, 2012 Share Skrevet Desember 23, 2012 Siden denne filmen gikk på TV i kveld så må introen vises igjen..Husker jeg så denne begynelsen mange ganger. Bilen er altså en Lamborghini series II Countach med 12!!! eksosrør. [ Bilde ] [ Bilde ] Weeeeeeeeee.. Der har du min ultimate drømmebil, du kan sette hva som helst annet ved siden av, og jeg ville utvilsomt valgt denne bilen (med mindre jeg kunne ta en bil som var mer verdt, og solgt den da) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ynot Skrevet Desember 23, 2012 Share Skrevet Desember 23, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Desember 23, 2012 Share Skrevet Desember 23, 2012 Tits! Hvem tør å stuke en Lada Niva, jo russere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Desember 23, 2012 Share Skrevet Desember 23, 2012 flere bilder av nivaen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Desember 23, 2012 Share Skrevet Desember 23, 2012 Er på showoff-delen på stanceworks! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Desember 23, 2012 Share Skrevet Desember 23, 2012 Nå var det satans mye gromt her! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå