Gå til innhold

litt snadder for øyet til mannfolk med bein i nesa (kun stanceworks)


Anbefalte innlegg

Den brune csi'en som er nevnt og avbildet lengre opp i tråden, Er en bekjent av meg som har eid og bygget opp. Han kjøpte den på begynnelsen av 90 tallet og da var den rimelig orginal.. Den tiden han eide bilen stelte han den ganske bra og han monterte en m106 motor fra e23 745i med getrag 265 manuell og Electromotive datasprut. Den ble senket og fikk det meste godkjent i vognkort om jeg ikke husker feil. Pga lite tilgang til senk til denne tror jeg faktisk fjærskålene fremme er flyttet ned 3-4cm. Enn annen artig detalj er speedometeret som han fikk bygget om i tyskland som ser dønn orginalt ut, men går til 320km/t:) Den siste tiden han hadde tror jeg den gikk på 1,2 bar ladetrykk så den funket rimelig bra:)

Den ble solgt foran nesen på meg for 115000,- for ca 5år siden etter det har den hatt 2 eller tre eiere. En i Mo i rana en kar i Bergen og nå tror jeg den går på østlandet. Mener den ble solgt for 165000,- sist den lå ute for salg.

Ser heldigvis ut som den er blitt tatt godt vare på.

Har fulgt med denne egentlig hele veien og har mange gode minner etter små turer jeg har fått være med på i denne bilen..Eieren selv har vært flere turer nedigjennom europa med denne. Flere Tysklandturer og et par turer i Italia..

DETTE ER MIN DRØMMEBIL:):):):)

Dette bildet er fra banetreff på Røssvoll i Mo i Rana i 1996.

8_1600.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden denne filmen gikk på TV i kveld så må introen vises igjen..

Husker jeg så denne begynelsen mange ganger.

Bilen er altså en Lamborghini series II Countach med 12!!! eksosrør. :D

[ Bilde ]

[ Bilde ]

Weeeeeeeeee.. :applause:

Der har du min ultimate drømmebil, du kan sette hva som helst annet ved siden av, og jeg ville utvilsomt valgt denne bilen (med mindre jeg kunne ta en bil som var mer verdt, og solgt den da) =P~:twisted::applause:[-o<

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...