NBCustom Skrevet Desember 23, 2012 Share Skrevet Desember 23, 2012 Akkurat sett tidenes beste film, så jeg kommer ikke utenom å viste det rette stuket som den ene bikkja har i den: Negativ camber, sa folk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Desember 23, 2012 Share Skrevet Desember 23, 2012 Hehe, så den nettopp selv og.. Lite å gjøre når man starter influensaen første fridag.. Nå er det Herbie på gang! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fizn Skrevet Desember 23, 2012 Share Skrevet Desember 23, 2012 [ Bilde ] Hvem sin E28 er det? - Nevermind, var visst den jeg trodde det var. Edit: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Desember 23, 2012 Share Skrevet Desember 23, 2012 Jeg på dro meg en ordentlig krammis, finnes ikke beskrivende ord for hvor rått dette er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Desember 23, 2012 Share Skrevet Desember 23, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Desember 23, 2012 Share Skrevet Desember 23, 2012 Sykt fin denne F en Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik89 Skrevet Desember 23, 2012 Share Skrevet Desember 23, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Desember 23, 2012 Share Skrevet Desember 23, 2012 Den e36'n hadde kledd bøttelykter hadde han hatt kåper over tåkelysa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Desember 24, 2012 Share Skrevet Desember 24, 2012 En av de råaste bilene på stancesworks: Og en baows Lada: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Desember 24, 2012 Share Skrevet Desember 24, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poppy Skrevet Desember 24, 2012 Share Skrevet Desember 24, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E30 325 Skrevet Desember 24, 2012 Share Skrevet Desember 24, 2012 En av de råaste bilene på stancesworks:[ Bilde ] Og en baows Lada: [ Bilde ] Ladan likte jeg. Anngående porcha, syns det er kjipt med mye kant bak, og lite, eller ingen kant fram, blir så uprposjonert:/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Desember 24, 2012 Share Skrevet Desember 24, 2012 [ Bilde ] Hvis det der ikke er photoshop så.. ja, huff. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegardb17 Skrevet Desember 24, 2012 Share Skrevet Desember 24, 2012 Photoshoppa en E24 litt lavere, mangler bare slicksdekk og BBS E50 felger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Desember 25, 2012 Share Skrevet Desember 25, 2012 [ Bilde ] Hvis det der ikke er photoshop så.. ja, huff. Haha ja, sideskjørtene og muligens frontfangeren ser faktisk helt forferdelig ut, tenkte ikke over det før jeg la det ut, men ellers er den jo grei da EDIT: Nå ser jeg jo faktisk at det er en stor spoiler der også... Unnskyld Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå