Eystein Ose Skrevet Februar 15, 2013 Share Skrevet Februar 15, 2013 Det bildet er jo bare drømmen hans, selv om han har et sykt gjennomført bygg av en 3dørs amazon;) ligger tråd på S|W Han er jo god i photoshop også da;) Sent from my toaster using Tapatalk 2 Har du link til tråden hans? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Februar 15, 2013 Share Skrevet Februar 15, 2013 Kan se hva jeg finner;) men ja, er photoshoppa;) Sent from my toaster using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet Februar 15, 2013 Share Skrevet Februar 15, 2013 Akkurat det bildet der er fake ja. Men han har jo bygd en 2-dørs Amazon med et rimelig bra fokus på detaljer, så den bilen som han faktisk bygde er ikke noe dårligere enn renderen spør du meg! http://www.stanceworks.com/forums/showt ... ight=volvo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Februar 15, 2013 Share Skrevet Februar 15, 2013 Der ja! Helt enig, han har en godt bygget amazon! Sent from my toaster using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tommis Skrevet Februar 15, 2013 Share Skrevet Februar 15, 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet Februar 15, 2013 Share Skrevet Februar 15, 2013 Fytte grisen.. Kan leses om her: http://www.stanceworks.com/2013/02/bmw-z4-gte/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet Februar 15, 2013 Share Skrevet Februar 15, 2013 Denne dukket opp på facebooksiden til Rotiform! Holy diver! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Februar 15, 2013 Share Skrevet Februar 15, 2013 SL <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet Februar 16, 2013 Share Skrevet Februar 16, 2013 Perfekt E46 M3 Samme bil før og etter lakkering.. For massive sideskjørt og for mye camber bak etter lakkering for min smak.. Men liker'n godt for det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Februar 16, 2013 Share Skrevet Februar 16, 2013 http://www.speedhunters.com/2012/08/nissan_drift_truck/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet Februar 17, 2013 Share Skrevet Februar 17, 2013 Hei folkens! For en tid tilbake siden ble det publisert en link på i denne tråden til noen helt fantastisk flotte bil-bilder. Jeg lagret noen ut av de, men nå skal jeg ha litt bilder på veggen og kunne tenkt meg å finne flere fra fotografen. Men jeg husker ikke linken, er det noen som kjenner til den? Jeg legger ut noen bilder, i håp om at noen kjenner de igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasseln Skrevet Februar 17, 2013 Share Skrevet Februar 17, 2013 Laurent Nivalle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Februar 17, 2013 Share Skrevet Februar 17, 2013 Haha, føler meg litt truffet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Februar 17, 2013 Share Skrevet Februar 17, 2013 Oh hello Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Februar 17, 2013 Share Skrevet Februar 17, 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå