Gå til innhold

litt snadder for øyet til mannfolk med bein i nesa (kun stanceworks)


Anbefalte innlegg

[ Bilde ]

Å men i jøss :applause:=P~[-o< Synd man ikke kan få slikt på skilter i Norge! :evil: Drømmen er å bygge en pervers hot eller rad rod som strider i mot alt og alles regler, men det kan man ikke her :x motoren skulle vært en cummins diesel, og ford-kaross [-o<

Bare det er jo nok til at jeg drømmer om å flytte til statene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg snakker sjølvsakt mest om bilar/veg. Norge er bra å bu i viss du ikkje likar bilar, og fritid ;)

Har prøvd ut litt sjukehus. Og eg vil ikkje sei eg er så fornøyd med opplegget dei har der.

Fekk 2 regninger fra sjukehuset - Ein i fra oppmøte/venting på å bli fotografert. Og ein fra røntgen fotograferinga.

Regningane kom på ca 300kr kvar.

if3qojvid3krtv63gs9w.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å bu i Norge er ikkje så veldig bra egentlig.

Meget greit og bo her om du selv eller noen av barna dine feks blir syke. Og det er hvert mere enn regler ang bil egentlig.

Det er da det ikke er greit å bo her. Men det finner du ut den dagen du blir syk...Hilsen en som har god erfaring med norsk (og utenlandsk) helsevesen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å bu i Norge er ikkje så veldig bra egentlig.

Meget greit og bo her om du selv eller noen av barna dine feks blir syke. Og det er hvert mere enn regler ang bil egentlig.

Det er da det ikke er greit å bo her. Men det finner du ut den dagen du blir syk...Hilsen en som har god erfaring med norsk (og utenlandsk) helsevesen.

Prøv å bli syk i usa uten forsikring du

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hahaha, tror folk må sjekke hva helseforsikring i USA koster før de prater her. Det er ikke dyrt hvis man tjener helt "greit". Altså snittlønn.

Over 90 millioner amerikanere er uten noen form for helseforsikring.

For en nordmann er det kanskje ikke så mye penger for en grei helseforsikring i usa, fordi gjennomsnittslønnen her i landet tross alt er dobbelt så høy som i usa.

Bli syk uten forsikring i usa er så langt fra lukrativ man kommer!

Tok prat, mer bilder!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...