|Ole| Skrevet April 23, 2013 Share Skrevet April 23, 2013 Hvorfor poster folk her inne bila sinne sjøl, blir litt for dumt.... Å poste sånne komentarer som dette, blir for dumt spørr du meg! Fålk må jo få påste hva de syns er kult, om det er deres bil heller ikke spiller jo ingen rålle! Triste greier at det virkelig er fålk som ikke greier og se i denne tråden uten og måtte utale seg negativt, latterlig! Og er det nokon som burde poste bilen sin her er det du E30tommis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet April 23, 2013 Share Skrevet April 23, 2013 Jeg vil ha matt hvit f10 m-sport! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tommis Skrevet April 23, 2013 Share Skrevet April 23, 2013 Og er det nokon som burde poste bilen sin her er det du E30tommis Hehe, jeg kann legger ut bilder av din bil og du av min. Det ville jo kansje fått slutt på den dær sytinga på fålk Men nå er det nåkk fra meg om dette! Til bake til bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet April 23, 2013 Share Skrevet April 23, 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet April 23, 2013 Share Skrevet April 23, 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet April 23, 2013 Share Skrevet April 23, 2013 [ Bilde ] Aaaaaah Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet April 23, 2013 Share Skrevet April 23, 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reihenmotor Skrevet April 23, 2013 Share Skrevet April 23, 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet April 23, 2013 Share Skrevet April 23, 2013 [ Bilde ][ Bilde ] å herregud assa lizzom atte slett bilde av bilen din a!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet April 24, 2013 Share Skrevet April 24, 2013 Tommis sin fortjener flere bilder ja! [ Bilde ][ Bilde ] JPS-dekor på denne ble grisetøft! Veldig utenom det vanlige, og meget diskret. Just the way I like it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusSør Skrevet April 24, 2013 Share Skrevet April 24, 2013 Mye tøffe biler og ikke minst fine bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
low is a lifestyle Skrevet April 24, 2013 Share Skrevet April 24, 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fish Skrevet April 24, 2013 Share Skrevet April 24, 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet April 24, 2013 Share Skrevet April 24, 2013 Veldig få nye biler jeg syns er kule, men det finnes en jeg har sansen for. En kammerat har for øvrig en som likner. Amerikanere klarer det å designe fete karosserier, når alle andre ikke klarer det. Retro med moderne struktur: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snadder Skrevet April 24, 2013 Share Skrevet April 24, 2013 [ Bilde ] Ja takk! Tar 2 av disse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå