wicky124 Skrevet September 13, 2013 Share Skrevet September 13, 2013 Da regner jeg med du liker denne også`? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet September 13, 2013 Share Skrevet September 13, 2013 Mhm! Hva slags biler er dette egentlig? Hadde mer enn gjerne daffet rundt i en slik en på en solfylt søndag! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet September 13, 2013 Share Skrevet September 13, 2013 Lincoln Continental Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet September 13, 2013 Share Skrevet September 13, 2013 Takk, søkte på de... Lengre enn bussene her i området jo... s0et: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet September 13, 2013 Share Skrevet September 13, 2013 [ Bilde ] Faen så harry med Gatebil streamer og sticker på en sånn bil!! der sank den bilen 500.000 i verdi gitt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet September 13, 2013 Share Skrevet September 13, 2013 Jeg syns også continental er litt tøff bil. Liker ikke så godt fronten på den som wicky la ut. Den er fra filmen In time. Alle de rike i filmen har sånn. Er også slik bil John F Kennedy ble skutt i. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet September 13, 2013 Share Skrevet September 13, 2013 [ Bilde ] Faen så harry med Gatebil streamer og sticker på en sånn bil!! der sank den bilen 500.000 i verdi gitt... Det var faktisk det første jeg tenkte når jeg så originalbildet på facebook.. Hvem setter Gatebil sticker/ noe som helst klistremerker på en sånn bil??? Bitch please! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet September 13, 2013 Share Skrevet September 13, 2013 Månedens storpost #2 coming right up: Ahh, peace in mind! God helg! Skulle forresten ha vært flere uploading slots/ at man kunne velge alle bildene på en gang Så ikke før nå at bimmers-linja er fjerna på bildene, woho Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet September 13, 2013 Share Skrevet September 13, 2013 "Futuras look good. On everything." Jeg er enig, want!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dal-z Skrevet September 13, 2013 Share Skrevet September 13, 2013 "Futuras look good. On everything." Jeg er enig, want!! Er ikke det Hammanfelger da? Anyhow.. SINNSYKT RÅTT! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MonsterM3 Skrevet September 13, 2013 Share Skrevet September 13, 2013 [ Bilde ] Faen så harry med Gatebil streamer og sticker på en sånn bil!! der sank den bilen 500.000 i verdi gitt... Det var faktisk det første jeg tenkte når jeg så originalbildet på facebook.. Hvem setter Gatebil sticker/ noe som helst klistremerker på en sånn bil??? Bitch please! Hvordan kan den synke 500 000,- i verdi på noen klistremerker ? Ta de av da, ånei det er ikke din bil nei. og kommer aldri til å bli det heller. Jan erik som eier den bilen er også eier av gatebil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet September 14, 2013 Share Skrevet September 14, 2013 "Futuras look good. On everything." Jeg er enig, want!! Er ikke det Hammanfelger da? Anyhow.. SINNSYKT RÅTT! Er nok OZ Futura Jepp! - Hvis eieren av Ferrarien eier Gatebil skjønner jeg reklameringen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carburetion Skrevet September 19, 2013 Share Skrevet September 19, 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carburetion Skrevet September 19, 2013 Share Skrevet September 19, 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet September 19, 2013 Share Skrevet September 19, 2013 Grom Cuda! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå