|Ole| Skrevet Mars 18, 2011 Share Skrevet Mars 18, 2011 GJER det Er så por** med dei breddingane Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fizn Skrevet Mars 18, 2011 Share Skrevet Mars 18, 2011 GJER det Er så por** med dei breddingane Her er linken. http://www.e30zone.net/modules.php?name ... sc&start=0 Men ser ut som det er full stopp i det prosjektet der, ikke skjedd noe på lenge... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Mars 18, 2011 Share Skrevet Mars 18, 2011 på tide med litt e34 her! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Mars 18, 2011 Share Skrevet Mars 18, 2011 Mange pene E34 der ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmweee Skrevet Mars 18, 2011 Share Skrevet Mars 18, 2011 lekkert neonmuffler ..er generelt lite med e34 på forumet må eg si.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alecken Skrevet Mars 18, 2011 Share Skrevet Mars 18, 2011 Gjør ingenting det.. kan ha ideene for oss selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmweee Skrevet Mars 18, 2011 Share Skrevet Mars 18, 2011 hehe..sant nok, men er faktisk gått litt lei av å lese den ene e30 tråden etter den andre..(lite å gjør på sjøen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Mars 18, 2011 Share Skrevet Mars 18, 2011 GJER det Er så por** med dei breddingane Her er linken. http://www.e30zone.net/modules.php?name ... sc&start=0 Men ser ut som det er full stopp i det prosjektet der, ikke skjedd noe på lenge... Var nokk feil tråd Dei bredderane eg tenker på er av plast og er poppa på.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Mars 18, 2011 Share Skrevet Mars 18, 2011 lekkert neonmuffler ..er generelt lite med e34 på forumet må eg si.. hehe ja, har mange e34 biler, så tenkte å legge opp noen av de. er som sagt alt for mye e30 fjas, kjedelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Mars 18, 2011 Share Skrevet Mars 18, 2011 lekkert neonmuffler ..er generelt lite med e34 på forumet må eg si.. hehe ja, har mange e34 biler, så tenkte å legge opp noen av de. er som sagt alt for mye e30 fjas, kjedelig E34`n har eg faktisk glømt å søke på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fizn Skrevet Mars 18, 2011 Share Skrevet Mars 18, 2011 GJER det Er så por** med dei breddingane Her er linken. http://www.e30zone.net/modules.php?name ... sc&start=0 Men ser ut som det er full stopp i det prosjektet der, ikke skjedd noe på lenge... Var nokk feil tråd Dei bredderane eg tenker på er av plast og er poppa på.... Aah, men værtfall fet den E30en jeg linka! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
adda Skrevet Mars 18, 2011 Share Skrevet Mars 18, 2011 ":6ykwmt67]240Z: om man hadde kjøpt seg en 240 z, finnes det noen i norge som kunne bygd den om slik (bildet over), og hva ville det eventuelt kostet? grovt etsimert om det blir vannskelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mars 18, 2011 Share Skrevet Mars 18, 2011 er vel genrelt felga som er dyre? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Mars 18, 2011 Share Skrevet Mars 18, 2011 Var vel ikke denne du tenkte på, Ole? Eller tenker du på R Andersens' hvite E30? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Mars 18, 2011 Share Skrevet Mars 18, 2011 den var rå den!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå